חדשות הארץ

בכירי משרד הבריאות: התרבות תהיה בין הראשונים ביציאה מהסגר

בפגישה שהתקיימה היום (חמישי) ביוזמת שר התרבות חילי טרופר, יחד עם נציגי פורום מוסדות תרבות, איגוד האמרגנים והמפיקים ובכירי משרד הבריאות הפרויקטור נחמן אש וראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, הובהר כי עולם התרבות יהיה בין הראשונים לצאת מהסגר וכי קיימת הסכמה רחבה על כך שעולם התרבות הינו עולם בטוח וזהיר.

כמו כן, במהלך הפגישה שוחחו הצדדים על כך שאם מבצע החיסונים הרחב יתקדם כמתוכנן תיבחן האפשרות לפתיחה ראשונית של עולם התרבות בתחילת מרץ. שר התרבות והספורט מקיים בשבועות האחרונים דיונים רבים עם בכירי משרד הבריאות במטרה לקדם את פתיחתו של עולם התרבות במועד המוקדם ביותר ובזמן הקרוב תושלם העבודה על מתווה מוסכם לפתיחה.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. עם כל הכבוד לעולם התרבות שעוד יכול איכשהו לאלתר פרנסה מהצד, בין ב״שחור״ ובין שלא, אם באמצעות פרסומות, זום, ועוד כל מיני דרכים יצירתיות, מה יהיה על כל אנשי התעופה?! 5000 עובדים של חברת ״אל על״ יושבים בבית ולא יודעים את נפשם מהיום הראשון של המשבר (הרבה לפני שעולם התרבות החל להפגע) ועד היום. הם הראשונים שנפגעו מהמשבר הזה והאחרונים שיצאו ממנו!!! והם ללא כל יכולת לאלתר מהצד!!! מהנדס אוירונאוטיקה או מבנה של מטוס לא יכול לאלתר עבודה באף מקום אחר.
    מה יהיה עלינו ועל כל המשפחות האומללות שלנו?

Back to top button