הודעות דוברותמבזקים

שחקן חדש באתרי המאמרים המשפטיים ברשת

אם גם אתם מנצלים את אתרי הפורומים והמאמרים המשפטיים ברשת כדי למצוא תשובות לשאלות המשפטיות שמטרידות אתכם, וכל זאת ללא עלות ומבלי לצאת מהבית, סביר להניח שגם אתם התאכזבתם לא אחת מכך שהתשובות לא היו מעודכנות, שהעונים הסתתרו מאחורי מסך האנונימיות ובכלל, שהאתר לא היה ידידותי לשואל.

לכן בוודאי תשמחו לשמוע ששיטוט בין אתרי המאמרים המשפטיים מגלה שחקן חדש במגרש, שמשנה את כללי המשחק: אתר מאמרים משפטיים Legal Articles, אתר נוסף מבית היוצר של עו"ד אדי סוברי, מומחה שיווק וקידום עורכי דין – אתר שמתהדר בגלריה של עורכי דין מהשורה הראשונה שתורמים מניסיונם העשיר ומהידע המקצועי שלהם, לטובת ציבור הגולשים ואינם מהססים אף לפרסם דרכי התקשרות נוספים, והכול בפנים גלויות ובשמם המלא.

נכנסנו, חיפשנו ומצאנו: באתר קיימת ספרייה עשירה של מאמרים משפטיים עדכניים מתחומי משפט רבים ומגוונים, וכך יכולנו ליהנות מקריאת מאמרו של עורך הדין נועם קוריס בנושא תובענות ייצוגיות, ממאמרו של עו"ד תום שנפ בנושא "חוק הספאם" (נושא שמטריד רבים מאיתנו…), ממאמרו של עו"ד אלי מור בנושא "תביעה לפינוי מושכר" ועוד מאמרים מרתקים בנושאים שאנו נתקלים בהם יום יום ומחפשים להם תשובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ומה עוד מייחד את אתר המאמרים המשפטי החדש? מתברר שכל מאמר משפטי שעולה באתר עובר עריכת לשון קפדנית בידי עו"ד צבי מונדשיין, עורך לשון מוסמך ובעל ניסיון רב בכתיבה משפטית לעורכי דין (שאף מעניק שירות ייחודי לעורכי דין – מיקור חוץ של כתיבת כתבי בי דין, לניסוח טוב יותר ומדויק יותר). לדברי מנהלי האתר, שלבי הסינון הייחודיים שכל מאמר משפטי עובר עד שהוא מתפרסם, מבטיחים לא רק מהימנות משפטית וערך מוסף לקורא, אלא גם כתיבה ברמה גבוהה תוך הקפדה על כללי הלשון העברית, דבר שמסייע רבות לקורא ולגולש.

עו"ד צבי מונדשיין, עו"ד ועורך לשון מוסמך
עו"ד צבי מונדשיין, עו"ד ועורך לשון מוסמך

מנהלי האתר מציינים כי העובדה שרשימה ארוכה של עורכי דין מובילים בחרו דווקא באתר זה כדי לתרום את עצותיהם המשפטיות, מעידה על רצינותו של האתר ועל המייחד אותו משאר אתרי המאמרים המשפטיים.

אז אם עד עכשיו הייתם בין אלו שחששו לסמוך על אתרי המאמרים המשפטיים, כדאי לכם בהחלט להיכנס לאתר Legal Articles.

נראה שהמשפט "מה שזול – עולה ביוקר", אינו תמיד נכון…

Back to top button