חדשות הארץ

פעוט ננעל בשגגה בתוך רכב במושב מבקיעים וחולץ בשלום

פעוט כבן שנתיים ננעל הבוקר (חמישי) בשגגה בתוך רכב לעיני אמו במושב מבקיעים הסמוך לעיר אשקלון.

יצחק פרנקו ואפרים חליס, כונני סניף אשקלון, יחד עם שרון שחורי, סג"מ סניף אשקלון, ושרית מכלוף ברששת, אחראית מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות ערכת הפתיחה של ידידים שברשותם הם חילצו את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

יצחק פרנקו, סיפר: "סיימתי בדיוק את התפילה וקיבלתי את קריאת החירום. יצאתי במהירות למושב והגעתי לרכב הנעול, הייתי ראשון שם והתחלתי בפעולות הפתיחה. תוך כדי הצטרפו אליי שאר הכוננים ותוך דקה פתחנו את הדלת וחילצנו את הילד הקטן בשלום. אני מתרגש מאוד כי זו הפעם הראשונה שלי לחלץ ילד שננעל ברכב. האמא הודתה לנו מאוד ואמרה שכל כך שמחה שהגענו מהר, הרגענו אותה וחילצנו לה את הילד. את הרגע הזה שהיא הוציאה אותו מהרכב וחיבקה אותו כששניהם מחייכים האחד לשנייה אזכור לעוד הרבה זמן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון, הוסיף: "אני מודה למתנדבים על ההיענות המהירה והחילוץ היעיל והמקצועי. בימים אלו אנחנו מרחיבים את שורות המתנדבים בסניף, בין השאר על מנת לחזק את העזרה והסיוע לתושבי המושבים העוטפים של העיר אשקלון. אני קורא לאזרחים המעוניינים להצטרף, לסייע, להציל חיים ולהראות את הפנים היפות של ישראל, ליצור קשר איתנו דרך המוקד או האתר ולהיות חלק מסניף ידידים של אשקלון".

בידידים חוזרים וקוראים להורים לקחת לידיים את "כלל המפתח" ולשאת עמם את מפתחות הרכב תמיד • במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310.

צילום: ידידים

Back to top button