משפטי/פלילי

הצהרת תובע נגד צעיר שחשוד ברצח אמו ברחובות

לבית המשפט הוגשה אתמול (שלישי) הצהרת תובע על כוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור כנגד החשוד ברצח אמו ברחוב בנארי ברחובות.

ניידת ובה שוטרי סיור שהיו לקראת סיום המשמרת, קיבלו לפני כשבועיים שיחה במוקד המשטרה מאזרחית שמסרה שהיא שומעת צעקות מתוך דירה בבניין מגורים ברחוב בנארי ברחובות. עם כניסתם של השוטרת והשוטר לבניין, התקבל דיווח נוסף מהמוקד על כך שהשכנים שדיווחו על הצעקות, התקשרו לבטל את הקריאה לאחר שלטענתם שכנם מהדירה המדוברת, פנה אליהם והסביר שמדובר במתיחה של אחותו. למרות שהקריאה בוטלה ע"י המוקד, גילו השוטרים נחישות והחליטו לא לעזוב את המקום עד שיוודאו שאכן לא מדובר באירוע חריג. צמד השוטרים החליט לסרוק את כל הדירות בקומה. במצלמת הגוף של השוטר נקלטה השיחה לפיה הקריאה מבוטלת על ידי המודיע בשל הטענה כי מדובר במתיחה, אולם השוטר גילה נחישות והשיב: "לא מעניין אותי מתיחה, אני מזכה את כל הדירות".

עם יציאתם מהמעלית, הבחינו השוטרים בחשוד שנראה מבולבל והמשיך לטעון שמדובר במתיחה של אחותו וכי אין אף אחד מלבדו בדירה. השוטרים שהבחינו בכתמי דם על בגדיו הבינו כי יתכן ומדובר בחשד לעבירת אלימות ויש חשש לחיי אדם ודרשו להיכנס אל הדירה. השוטרים ערכו תשאול קצר לחשוד, ערכו סריקה מהירה שערכו בדירה, ואתרו את גופת האם, בת 51, כשהיא מוטלת בחדר הרחצה החשוד בן 21, נעצר במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת האירוע, התברר כי החשוד תכנן בקור רוח את רצח אמו במשך זמן רב ואף הכין אמצעים שונים לביצוע, לרבות את חפירה, מצית, פנס וסכין יפנית, וכן תרשומות בהן תכנן את המעשה, לרבות שיטת הרצח והתפטרותו מהגופה.


צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח