צרכנות

פתרונות תקשורת לעסקים: שיטות וסוגי שירותי תקשורת עסקית שעסקים מסתמכים עליהם

השימוש בפתרונות תקשורת נמצא היום במגמת עלייה, ובעידן הקורונה, כשרוב הישראלים ספונים בבתיהם ובעלי עסקים רבים שלחו את עובדיהם לעבוד מהבית, בדומה למתרחש ברחבי העולם, שנת 2020 רשמה מהפך חד בעידן שנשלט על ידי אפשרויות מתקדמות, חדשות ומותאמות אישית של פתרונות תקשורת לעסקים.

מבחינת עסקים, פתרונות מחשוב מתקדמים הם כלים אינטגרליים לשמירת המיקוד של הצוותים בעבודתם, ומחלקות התפעול ושירות הלקוחות של חברות שמספקות פתרונות תקשורת לעסקים עובדים היום ללא לאות כדי לספק לארגונים את התשתיות המתאימות לניהול עסקים מרחוק, לחזק את הקשרים העסקיים, ולקצר מרחקים.

סוגי פתרונות תקשורת לעסקים

פתרונות תקשורת לעסקים זמינים במגוון רחב של כלים ושירותים, שכוללים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שירותי VoIP (Voice over Internet Protocol)

מערכת אמינה ועשירה בתכונות, שמאפשרת שיחות באמצעות חיבור פס רחב במקום קו טלפון אנלוגי. מערכת זו מספקת פתרונות תקשורת לעסקים עם שליטה מדויקת על מערך ההתקשרויות. המערכת מסייעת גם בשיפור חוויות הלקוחות ובפעילות היומיומית הפשוטה, תוך חיסכון כספי.

עם מרכזייה וירטואלית, העובדים מתחברים ומשתפים פעולה באופן חלק, לא משנה היכן הם נמצאים.

שירותי תקשורת מאוחדים

כלים לשיתוף פעולה ברשת, קול וכלים לשיתוף וידיאו מספקים לצוותים סביבה חלקה לעבודה מהירה וחכמה.

באמצעות פתרונות תקשורת לעסקים מסוגים אלה, ארגונים מעניקים לעובדיהם חדרים וירטואליים לשתף פעולה ולשתף תכנים כאילו היו באותו חדר, החל מפגישות סיעור מוחות קטנות ועד פגישות עם משתתפים רבים, והם יכולים לנהל מפגשים כאלה בכל עת, כמעט מכל מקום.

פתרונות תקשורת לעסקים לשיפור התפקוד

גם כשעובדים מרוחקים נמצאים מחוץ למשרד, הם תמיד יכולים להיות בקשר. פתרונות כמו Verizon One Talk מקצים מספר אחד למכשירים ניידים תואמים, לטלפונים נייחים ולמחשבים אישיים, ומצלצלים בכולם כך שהעובדים יוכלו לעבור בחופשיות בין מכשירים ולנהל קשרים עם לקוחות מכל מקום.

תקשורת טלפונית והתראות יזומות

בעידן של נפח שיחות גבוה, הפעלת שירות ניהול תורים מבוסס רשת מספק ללקוחות אפשרות להימנע מהמתנה במשך זמן ממושך ולקבל שיחה חזרה כאשר נציג החברה זמין.

זה נשמע אולי פשוט, אבל פתרון זה הוא חלק ממערך פתרונות תקשורת לעסקים שמסייעים לשירות לקוחות, הפחתת נטישת לקוחות והעמקת הזיקה למותג.

שירותי מרכזי קשר

מרכזי קשר וירטואליים מעסיקים נציגים מרוחקים מיומנים כדי לסייע ללקוחות שפונים לעסק באמצעות הטלפון, הדואר האלקטרוני, צ'אטים עם נציגי שירות, הודעות טקסט או רשתות חברתיות.

שירותי מרכזי קשר יעילים תומכים בפתרונות מהירים בנושאים שונים ובסופו של דבר מובילים לשירות לקוחות יעיל ומספק.

פתרונות של חוויית לקוח דיגיטלית

בעידן בו כמעט אין צורך בנציג ארגון שמספק שירות חי, פתרונות תקשורת לעסקים מאפשרים ללקוחות לתקשר עם הארגון באופן דיגיטלי, ומשלבים טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית על מנת לספק ללקוחות במהירות את השירות והמידע שהם זקוקים לו.

כאשר חיוני להגיע לנציג אמיתי, אותם פתרונות מסייעים באיסוף מידע במהירות באמצעות ממשק יחיד, ובניתוב שיחות לנציגים המתאימים בארגון.

יישומים ניידים

גישה מהירה למכשירים ניידים לתקשורת במקום העבודה היא צורך חיוני לארגונים בכל הגדלים. באמצעות מינוף הפלטפורמה הניידת הנכונה, עסקים יכולים לשתף בקלות מידע חשוב ולקשר בין עובדים מבלי להתפשר על האבטחה.

יישומים ניידים מספקים מידע כמו חדשות על הארגון, ספריות ארגוניות ומידע אחר באמצעות אפשרויות מתקדמות של פתרונות תקשורת לעסקים שזמינים גם בהתאמה אישית על מנת להניע תוספת ערך.

שימוש ביישומים ניידים בתהליכי עבודה יומיומיים מאפשרים לעסקים לממש פריון משופר, תקשורת משופרת בין ההנהלה לעובדים ובינם לבין עצמם, ומעורבות טובה יותר של הארגון עם הלקוחות.

 

 

Back to top button