משפטי/פלילי

אישום: התחזה לאסטרולוג וביצע עבירות מין בשבע מתלוננות שונות

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתב אישום נגד מייק חיון, בן 43, בין היתר בגין אינוס (ריבוי עבירות); ניסיון אינוס (ריבוי עבירות); מעשה סדום בנסיבות אינוס (ריבוי עבירות); קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות (ריבוי עבירות) בשבע מתלוננות שונות.

על פי המתואר בכתב האישום, שהגישה עו"ד מעיין שיוביץ, החל משנת 2012 ועד לשלהי 2020, פנה הנאשם באופן שיטתי לנשים באמצעות אפליקציות של היכרויות וברשתות החברתיות.

באותה העת, השתמש הנאשם בתכנת "אגרון פלוס 2006" (מאגר מידע המכיל העתק נתוני מרשם האוכלוסין, כפי שהודלף לרשת האינטרנט בשנת 2006) והציג עצמו במרמה כאסטרולוג בעל יכולות על טבעיות ומסר לאותן נשים פרטים אישיים על חייהן, אותם דלה מתכנת האגרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שרכש את אמונן, נהג הנאשם לנצל את מצוקותיהן של המתלוננות על מנת להפעיל עליהן מכבשי לחצים רגשיים באומרו כי מוטל עליהן כישוף ועליהן לעבור טקס בדחיפות על מנת להתירו, כדי שלא ייפגע בהן או ביקיריהן.

באופן המתואר לעיל, וכדי לקבל הסכמת המתלוננות במרמה לבצע בהן עבירות מין שונות, ערך הנאשם במתלוננות טקסים להסרת הכישוף. במסגרת הטקסים, ביצע הנאשם בשבע מתלוננות מעשי סדום, מעשי אינוס, מעשים מגונים וכן קיבל מחלקן כספים במרמה.

הפרשייה נחשפה בתכנית הטלוויזיה "הצינור", במסגרתה ביימו פגישה בין אחת המתלוננת לנאשם בבית מלון לצורך עריכת טקס הסרת כישוף. בטרם תחילת הטקס, התעמתו כתבי התכנית עם הנאשם והוא אמר, בין היתר כי אין באמת כישוף.

במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שיוביץ: " מעשיו השיטתיים של המשיב, התכנון המוקפד ומצגי השווא המורכבים שרקח, מעידים על החומרה היתרה הגלומה במעשיו של המשיב והמסוכנות הנשקפת ממנו. כמו כן, כמות המתלוננות בהן פגע והעובדה שלא חדל ממעשיו גם לאחר שנחשף במסגרת התכנית מעידים עליו כי הינו משולל כל רסן ואינו מסוגל לשלוט בדחפיו המיניים."

צילום: pixabay
Back to top button