חדשות הארץ

נתניהו נגד אילנה דיין: משדרת קונספירציות שקריות

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף לפני זמן קצר (חמישי) את תוכנית "עובדה" ואת אילנה דיין: ״עובדה״ נתפסה על חם בתרגיל עוקץ נגד ראש הממשלה! ״עובדה״ ביצעה הערב תרגיל עוקץ פוליטי שפל ושקוף שנועד להטות את תוצאות הבחירות נגד ראש הממשלה נתניהו, להשחיר את דמותו בפני בית המשפט ולשבש את הליכי המשפט. כולנו ראינו כיצד ״עובדה״ היא זו שבישלה את הפגישה עם עו״ד רוט, שראש הממשלה נתניהו כלל אינו מכירו, שאינו מייצג אותו ושאין לו שום קשר לתיקיו."

"לאחר שיזמה את הפגישה עם עו״ד רוט, ״עובדה״ היא זו שהציבה מצלמות סתר במקום המפגש, העלתה את ״היוזמה״ להטיל דופי בשופטים, וניסתה אחרי שעה של דיבורי סרק לתמרן את עו״ד רוט כאילו הוא זה שהעלה רעיון פסול זה. יש עוד מישהו שמתפלא למה הציבור לא מאמין לתקשורת המגוייסת? זו אינה הפעם הראשונה שאילנה דיין משדרת קונספירציות שנתגלו תוך זמן קצר כשקריות על חוקרים פרטיים שנשלחו כביכול על ידי ראש הממשלה נתניהו או אנשים שכביכול מקורבים לו."

"לפני 3 שנים היא שידרה את עלילת הכזב שלפיה ראש הממשלה שלח חוקרים פרטיים להתחקות אחר המפכל אלשיך וחוקרים במשטרה, טענה שהופרכה רשמית בהודעת המשטרה לבית המשפט. רה״מ לא שלח איש להתחקות נגד מי משופטיו וגם לא ביקש מאיש לעשות זאת. זהו שקר מוחלט שאפילו לא מתאים להגדרה של ״אמת לשעתה״ על אותה כתבה אומללה שבה ניסתה אילנה דיין להפליל את לוחם צה״ל סרן ר׳ – כתבה שבית משפט קבע שהיא שקרית. רה״מ בטוח בצדקתו וינהל את משפטו בבית המשפט מול הרכב השופטים שנקבע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

Back to top button