מומלציםצרכנות

רעיונות למתנות שכיף לקבל לשנת 2021

שנת 2020 שתיזכר כשנת הקורונה הסתיימה ובתקווה שגם בקרוב נגיף הקורונה יעלם ונוכל לחזור לשגרה האהובה והנוחה. אך בינתיים הקורונה עדיין כאן, ואיתה ההגבלות על הציבור, ריחוק חברתי ואיסור התקהלויות, אך יחד עם זה, אנחנו עדיין צריכים לחגוג ימי הולדת, ברי מצוות, ימי נישואין ועוד.

הכנו לכם מספר המלצות למתנות שהיקרים שלכם ישמחו לקבל בכל עת, גם בימי הקורונה:

אקדח מסאז' לעיסוי שרירים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתנה מושלמת לאנשים שסובלים מכאבי שרירים באופן כרוני או מכאבים שנגרמים לאחר פעילויות ספורטיביות. בעזרת האקדח יוכלו המשתמשים להתפנק במסאז' ישיר לשרירים, כל שעליהם לעשות הוא לבחור את ראש האקדח המתאים למקום בו הם רוצים לעשות מסאז' לקבוע את עוצמת האקדח בעזרת לחיצה על מסך טאץ LCD ( אפשרויות בחירה מ 0-20) ולהנות.

אקדח לעיסוי שרירים זה מגיע במזוודה לנשיאה הכוללת מטען מהיר ו 4 ראשים שונים לעיסוי והוראות הפעלה.
מתנה מומלצת לגילאים 25-60
מחיר מומלץ הוא בסביבות 220 ₪.

כובע חיות

בטח נתקלתם כבר בחברים, שכנים, מכרים שחבשו כובע עם ריקמה של חיות, ואם לא נתקלתם כנראה שלא יצאתם הרבה מהבית בתקופת הקורונה. טרנד הכובעים על החיות האופנתי שהתחיל בשנים האחרונות וממשיך איתנו לשנת 2021 מתאים לכולם – בני נוער ומבוגרים כאחד. מבחר החיות הגדול ומגוון הצבעים מאפשר כל אחד ואחת למצוא את הכובע המתאים לו או לה.

אז אם אתם מחפשים רעיון למתנה כובע חיות יכול להיות פתרון מתאים לגילאים 16-30 מחיר מומלץ בסביבות 100 ש"ח.

שעון חכם

מחפשים מתנה לחובבי גאדגט'ים? שעון חכם יכול להיות פתרון מצויין עבורכם. השעון החכם מתאים בעיקר לחבר'ה צעירים חובבי ספורט שלאחר סיכרון של המכשיר הנייד והשעון באמצעות אפליקציה יוכלו לשלוט ולנטר את פעילויות הספורט שהם עושים (הליכה, ריצה, יוגה, רכיבה על אופניים ועוד) לשלוט במוזיקה שמתנגנת, לספור צעדים וגם לראות מה השעה.

מתנה מומלצת לגילאים 25-40 מחיר מומלץ 120-150 ש"ח.

טיסה במסוק בשמי הארץ

הרבה אומרים שיש לנו ארץ מהממת, אך לא הרבה באמת ראו אותה מלמעלה כדי לדעת על מה הם מדברים. אז אם חיפשתם רעיון מיוחד למתנה ליום הולדת 50 או רעיון יצירתי להצעת נישואין לבת הזוג שלכם, מה דעתכם לעשות טיסה במסוק בשמי הארץ?
תוכלו לבחור לערוך טיסה לאורך חופי הים של ישראל, לראות את העיר העתיקה של יפו קיסריה המהממת ונמל חיפה, או לבחור בטיול מדברי ולהנות מהיופי המהמם של ים המלח, מצדה וירושלים. תוכלו לשלב נחיתה במקום רומנטי ולערוך ארוחת ערב מיוחדת, רק אתם והנוף (והטיס).

מתנה מומלצת לכל מי שאין פחד טיסה. טווח המחירים משתנה לפי אורך הטיסה ומספר הנוסעים.

צעצועי מין למבוגרים

המלצה שמכוונת לזוגות שבנינו, שאולי מחפשים דרך לעורר מחדש את הזוגיות שלהם ולפלפל קצת את חיי המין. לפי מחקרים, 70% מהנשים לא מגיעות לסיפוק בזמן קיום יחסי מין, מה שיכול לגרום למתחים בין בני הזוג. אז למה להשאיר מתחים וחוסר סיפוק? שיח חופשי בין בני הזוג ושיפור יחסי המין באמצעות צעצועי מין דוגמת ויברטור יונק ימנעו את המתחים וישפרו את הזוגיות של בני הזוג!

מתנה מומלצת לגילאים 30 פלוס טווח המחירים 100-500 ש"ח.

לסיכום:

מתנות תמיד כיף לקבל ובמיוחד מתנות שעונות על צורך מסוים של המקבל. אנו מקווים שעזרנו לכם לקבל רעיונות חדשים למתנות. שיהיה בהצלחה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח