פוליטי / מדיני

השר גנץ: ההחלטה על הגבלת שעות מערכת החינוך שגויה

שר הביטחון בני גנץ התייחס לפני זמן קצר (חמישי) בעמוד הפייסבוק להחלטת הממשלה להטיל סגר שלישי: "אתמול קיבלנו החלטה קשה על סגר שלישי- קודם כל צריך לומר ביושר ואמרתי זאת גם בישיבת הממשלה, סגר הוא לא ביטוי להצלחה אך לצערי במצב התחלואה הנוכחי הוא מחויב המציאות. הסגר הוא תוצאה של חוסר יכולת של ראש הממשלה לעמוד בסיכומים שהגענו אליהם לאורך התקופה."

עוד כתב השר גנץ: "בעוד שמערכת הביטחון הביאה ל-100 אלף בדיקות ביום, השתלטה בתוך ימים על מתווה נתב"ג וקוטעת אלפי שרשראות הדבקה ביום, ראש הממשלה מנע מאיתנו לממש את המדיניות הדיפרנציאלית שסיכמנו עליה: הוא מנע את העלאת הקנסות, הסגרים בערים האדומות היו מעטים מדי ורופפים מדי, לא הטלנו מגבלות בערים כתומות כפי שקבענו וגם היום אין לנו מערך הסברה אפקטיבי לציבור."

גנץ הדגיש: "לאור דרישתי, אנחנו מאפשרים זמן התארגנות סביר ולא סוגרים כבר מחר את המדינה, השארנו חלק ממערכת החינוך פתוח בסגר ונאפשר למקומות עבודה שאינם מקבלים קהל לפעול- זהו הדבר ההגיוני וזה גם מה שהיה צריך לעשות בסגר הקודם. בנושא שעות פתיחת מערכת החינוך, מדובר בהחלטה שגויה ואני פועל ברגעים אלו בכדי לתקן אותה. והכי חשוב, למרות הכל, לכו להתחסן ושימרו על הכללים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אלעד מלכה
Back to top button