בריאות

"ממשיכים עם החיסונים כאילו אין נגיף, נלחמים בנגיף כאילו אין חיסונים"

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין קיים הערב (שני) הערכת מצב במרכז השליטה של החיסונים בקריית שדה התעופה, בתום היום השני של מבצע "לתת כתף". בהערכת המצב נכחו גם ממונה הקורונה פרופ' נחמן אש וראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי-פרייס.
 
בהערכת המצב הוצגה לשר פריסת ההתחסנות נכון להיום, כאשר עד כה נפתחו 70 תחנות חיסון בפרישה ארצית ועד שבוע הבא יהיו 196 תחנות חיסון: 70 לכללית, 38 למכבי, 32 למאוחדת, 23 ללאומית, 23 בבתי חולים ועוד 10 תחנות אחודות של כל קופות החולים בצפון ובדרום. נכון להיום חוסנו כ 10,000 איש ונקבעו תורים ללמעלה מ 200,000 מבוטחים מכל קופות החולים.
 
שר הבריאות הודה לצוותים ואמר: "קצב החיסונים בבתי החולים ובקופות החולים משביע רצון. אני מודע לבעיות בקביעת התורים. הן נובעות מביקוש מדהים של אזרחים אשר מבינים את חשיבות ההתחסנות. צריך להזדרז בקביעת תורים. אנחנו ממשיכים עם החיסונים כאילו אין נגיף ומוטציה, נלחמים בנגיף כאילו אין חיסונים. הקדמנו את מבצע החיסונים בשבוע בידיעה שייתכן שיהיו בהתחלה חריקות כאלו ואחרות. כל זה, כדי לאפשר חיסונים מהירים ככל הניתן. זאת הדרך לנצח את הקורונה. אני קורא לכל מי שבקבוצת סיכון – לכו להתחסן".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח