אינטרנטטכנולוגיה

בית תוכנה הבית שלכם לפיתוח, התאמה והטמעה של טכנולוגיות חדשות

עבודה עם בית תוכנה הפכה הכרחית עבור בעלי עסקים שמבינים שטכנולוגיה נמצאת בלב ליבה של כל פעילות מסחרית. אפליקציות, חנויות מסחר מקוונות, פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, טוויטר, צ'ט בוט, סליקת אשראי אונליין, אתרי אינטרנט, בלוגים, ארנקים אלקטרונים, פיקסלים, גוגל אנליטיקס, CRM ו-ERP – אלו הם רק חלק מהטכנולוגיות העומדות לרשות בעלי עסקים וחברות היום, וכנראה שעד שאסיים לכתוב את הכתבה הזו יגיע עוד פיתוח טכנולוגי חדש…

קרדיט: pixabay.com

בעידן שבו התחרות בין חברות ועסקים כל כך קשוחה וכולם עושים הכול על מנת לזכות בתשומת ליבם של לקוחות, עבודה עם בית תוכנה מקצועי היא חשובה במיוחד, ואין זה משנה אם יש לכם חנות שכונתית קטנה, חמה ומשפחתית או שאתם מנהלים חברה גדולה ועתירת סניפים.
לפי מחקרים וסקרים שנערכו לאחרונה עולה כי שווה מאוד לאמץ טכנולוגיות חדשות בפעילות המסחרית והעסקית:

• בשנת 2019 3756.2 מיליון לקוחות רכשו מוצרים דרך חנויות מסחר אונליין.
• 46% מבעלי העסקים מדווחים שהם משתמשים בטכנולוגיה כדי להגיע ללקוחות חדשים.
• 38% מבעלי העסקים מדווחים שהם משתמשים בטכנולוגיה כדי לשמר לקוחות קיימים.
• 35% מבעלי העסקים מדווחים שהם משתמשים בטכנולוגיות על מנת להגדיל את היקף המכירות.
• 33% מבעלי העסקים והחברות משתמשים בטכנולוגיות כדי לשפר את התקשורת והעבודה בתוך מקום העבודה.
• בעלי חנויות מסחר אלקטרוני מדווחים כי החזר ההשקעה שלהם (ROI) על משתמש יחיד מגיע ל-539 דולרים!
• 88% מהאנשים שרוכשים אונליין מדווחים כי לפני כל רכישה הם עורכים מחקר ובודקים את המוצרים/השירותים ברשת.
• ו-74% מהרוכשים אונליין מדווחים שהם נסמכים על ביקורות, המלצות ומידע שנמצא ברשתות החברתיות לפני שהם מבצעים רכישה בפועל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עסקים שלא משלבים טכנולוגיה חדשה פשוט מפספסים ונשארים מאחור. כדי להצליח ולבלוט היום חייבים לעקוב אחר המגמות החדשות ולאמץ טכנולוגיות מתקדמות, ולא רק כי זה מייעל תהליכים אלא כי זה מה שהלקוחות מצפים.

ועל אף שנראה זול יותר לעבוד עם מתכנתים הודים ועד כמה שזה מפתה לבנות צוות של מתכנתים In-house, אין באמת תחליף לשיתוף פעולה עם בית תוכנה שמדבר את השפה שלכם, מכיר את התרבות שלכם, עובד באותן שעות שאתם עובדים ומחויב לפרויקט וללוחות הזמנים שלכם וכל זאת בפורמט של מיקור חוץ – אין צורך להעסיק בהעסקה ישירה צוות טכנולוגי בתוך החברה וניתן לחסוך כך המון כסף ולא מעט זמן.

אבל יש עוד הרבה סיבות שבעטיין בעלי עסקים בוחרים לעבוד עם בתי תוכנה, ננסה לשפוך אור על הסיבות המרכזיות ממש בשורות הבאות.

מתעניינים בקידום אתרי אינטרנט בגוגל? לחצו כאן !

#1 בית תוכנה מאפשר לבעלי עסקים להתרכז במה שהם עושים הכי טוב – עסקים.

בעלי חברות ועסקים מקימים את העסק שלהם כי יש להם רעיון טוב או מוצר נפלא. אך עם הזמן הם מגלים שניהול עסק כרוך גם בשירות לקוחות, בגביית כספים, בתיאום בין ספקים, ניהול עובדים ולמעשה מתפקדים תחת כמה וכמה כובעים. כאשר משתפים פעולה עם בית תוכנה אמין ומיומן במתכונת של מיקור חוץ, בעלי עסקים יכולים להוריד מעצמם כובע אחד, להפחית לחץ ולהתפנות לעסוק במה שהם עושים הכי טוב ובמה שגרם להם להקים את העסק מלכתחילה. לא צריך להעסיק מפתחים בתוך החברה, לא צריך לנהל אותם, לפקח עליהם ולדאוג להם, זה חסכוני וזה הרבה הרבה יותר פשוט.

קרדיט: pixabay.com

#2 עבודה עם בית תוכנה מבטיחה תקציב ידוע מראש.

פיתוח תוכנה חדשה למשל, דומה במידה רבה לשיפוץ בית. אתה יודע כמה כסף צריך כדי להתחיל אבל אין שום דרך לדעת באמת באיזה סכום יסתיים הפרויקט. וכך קורה גם בעולם הטכנולוגי. פיתוח פרויקט טכנולוגי בתוך בית העסק מקשה על בעלי העסקים להעריך את עלותו המדויקת של הפרויקט. אין ציוני דרך, אין תמריצים לעובדים כי הם עובדים במשכורת שוטפת ולא על פי הספק, ועל פי רוב למתכנתים אין ידע קודם בתמחור של פרויקטים דומים. לעומת זאת, כאשר מעבירים את פיתוח הפרויקט הטכנולוגי לידי בית תוכנה מקבלים מסגרת תקציב ידועה מראש לצד מסגרת של לוחות זמנים הדרושה להשלמת הפרויקט. זהו יתרון גדול כי אין הפתעות בדרך, אין סימני שאלה וניתן לתכנן בצורה טובה יותר את העתיד הכלכלי של בית העסק.

#3 בית תוכנה מתאים לכם את הפתרונות האופטימליים עבורכם

בניגוד לרכישת תוכנות מדף גנריות קיימות הכוללות מספר נתון ומוגבל של פיצ'רים, יישומים ואפשרויות, עבודה עם בית תוכנה מבטיחה פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים מאפס המותאמים באופן מושלם ממש לצרכים הייחודיים של בעלי עסקים.
בתהליך העבודה עם בית תוכנה יש צוות שקודם כל מקשיב לדרישות, לצרכים, לשאיפות ולאתגרים שעימם מתמודד בית העסק. לאחר מכן, הצוות ממפה ובונה אפיון ייעודי לפיתוח הטכנולוגי, חוזר לבית העסק שוב מקבל את חוות דעתו ורק לאחר שכל הקצוות נקשרו, מתחילה עבודת הפיתוח. התוצאה? – תוכנה, אפליקציה או מערכת ממוחשבת מקוריות, ייחודיות שנתפרו במיוחד עבורכם ומתאימות בול למידות של בית העסק שלכם.

#4 בית תוכנה הוא חממה לצוות של מומחים שעומדים לשירותכם

בית תוכנה כולל בתוכו מספר רב של מפתחים המיומנים בתחומי פיתוח מגוונים. במצב כזה קל מאוד למצוא, לבנות, לשלב ולצוות את המתכנתים המתאימים ביותר לכל פרויקט ופרויקט, מה שמבטיח תוצרים טכנולוגים בסטנדרט גבוה ובאיכות בלי מתפשרת.
יתרה מכך, אם במהלך הפרויקט הדרישות לפתע משתנות (וזה בהחלט יכול לקרות) בית תוכנה יכול בקלות רבה להתאים את עצמו לשינויים החדשים כי יש לו מספר רב של צוותים עם מערך מיומנויות מגוון.

#5 שיתוף פעולה עם בית תוכנה מבטיח הסתגלות מהירה וחלקה יותר לשינויים

מכירים את הביטוי החדש "זמישות"? – זהו שילוב בין 2 המילים: גמישות וזריזות, והתרגום בעברית למילה האנגלית Agility. זו תכונה מאוד חשובה בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו חיים, עידן שבו בכל רגע נולדת טכנולוגיות חדשה או שמגיח אל העולם פיתוח רענן שיכול לשפר ולייעל את פעילות החברה. כאשר עובדים יד ביד עם בית תוכנה ניתן ליהנות מזמישות, שכן בתי תוכנה ערוכים ומוכנים לאמץ טכנולוגיות חדשניות בזריזות. בתי תוכנה למעשה מאפשרים לעסקים וחברות התאמה והטמעה מואצת של טכנולוגיות חדשות, הסתגלות מהירה לשינויים ושילוב של הטרנדים הכי החמים.

קרדיט: pixabay.com

#6 בית תוכנה חוסך לכם זמן וגם לא מעט כסף

כבר הזכרתי בראשית הכתבה את העובדה ששיתוף פעולה עם בית תוכנה הוא הבחירה הכלכלית החסכונית ביותר לפיתוח והטמעה של מוצרים טכנולוגיים. לא צריך להעסיק מתכנתים בבית העסק באופן ישיר ולדאוג לשלם עבורם פנסיה, פיצויים, ימי חופשה ומחלה, הוצאות רכב או נסיעות ועוד הוצאות הנלוות להעסקת עובדים. בנוסף, בית תוכנה יכול לחסוך לכם גם הרבה מאוד זמן, והרי זמן = כסף. לא צריך לבזבז זמן על ראיונות עבודה וגיוס מתכנתים, בעל העסק לא צריך גם לבזבז זמן על הרכבת הצוות וגיבושו, על הניהול, מעקב ותפעול של הצוות. כל זה נמצא באחריותו של בית התוכנה וזה משאיר הרבה זמן וכסף פנויים לבעלי העסקים.

הטכנולוגיה משתנה בכל רגע, בכל דקה והדרך הטובה ביותר לעמוד בקצב ולהגיב לשינויים במהירות, מבלי להעמיס על בית העסק ולגזול את רוב משאביו, היא לעבוד עם בית תוכנה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח