תאונות דרכים

צעיר בן 19 נהרג בתאונת דרכים לאחר מרדף משטרתי בשומרון

צעיר בן 19 נהרג לפני זמן קצר (שני) בתאונת דרכים עצמית בכביש 449 בסמוך לכוכב השחר. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו. שני פצועים פונו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קל- בינוני, ושניים נוספים פונו במצב קל עם חבלות בראש ובגפיים.

נתנאל ילוז, חובש איחוד הצלה, מסר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצועים בסיוע צוותי רפואה של צה"ל. כמו כן אחד מהשוהים ברכב נהרג ומותו נקבע בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור. נהג הרכב פתח בנסיעה פרועה למרות הוראת השוטרים לעצור, והמשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו. בסמוך לצומת רימונים התהפך הרכב, וכתוצאה מההתהפכות ארבעה מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים. מותו של אחד הנוסעים נקבע במקום על ידי מד"א. נסיבות האירוע בבדיקה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל ארגון "חוננו" הגיב לתאונה: "הדם על ידיהם של מפקדי ימ"ר ש"י שמתירים את דמם של טובי ילדינו. הזוועה הזו צריכה להרעיד את אמות הסיפים של משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים. וכך גם כל הדרגים שמנחים התנהגות רצחנית כזו ומתקצבים אותה בתקציבי עתק. ארץ אל תכסי דמם!".

עוד נמסר מטעם ארגון "חוננו": "על פי עדויות ראשונות של הפצועים, התאונה התרחשה לאחר שניידת המשטרה ניגחה את רכבם מאחורה בעוצמה, ומעוצמת הפגיעה רכבם עף מהכביש."

מהזירה בסמוך לכוכב השחר – צילום: דוברות איחוד הצלה

.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח