חדשות הארץ

משרד הבריאות: 10,000 אנשי צוות רפואי התחסנו עד כה נגד קורונה

משרד הבריאות מסר הבוקר (שני) כי על פי הערכות ראשוניות כ- 10,000 אנשי צוות רפואי, קיבלו אתמול חיסון נגד נגיף קורונה, היום הראשון של מבצע החיסונים ׳לתת כתף׳.

בימים הקרובים צפויה עלייה בקצב ההתחסנות עם התחלת החיסונים בקופות החולים הבוקר עבור בני 60 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון. כמו כן, בימים הקרובים יתעדכן הנתון אודות מספר המתחסנים היומי באתר תמונת המצב הלאומית של משרד הבריאות.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין, אמר: "קופות החולים עומדות במשימה! ההיערכות של הקופות הביאה ל 10,000 מחוסנים מקרב הצוותים הרפואיים, רק ביום הראשון. בינתיים יש כ 200,000 זימוני תורים נוספים. בימים הקרובים נגביר את הקצב. אני קורא לכל מי שמעל גיל 60 – לכו להתחסן, זאת הדרך היחידה להילחם בקורונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ חזי לוי, הוסיף: ״אני שמח לבשר שביום הראשון של מבצע ׳לתת כתף׳ ישנה היענות גדולה של הצוותים הרפואיים בכל הארץ והחל מאתמול בשעות הצהריים הורגש הלחץ ושל הציבור להגיע להתחסן. חשוב לי להדגיש – אנו נחסן את כולם ואין מה לדאוג המבצע מתקדם תוך כדי תנועה עם הגעת החיסון והתחלת המבצע יש אווירה שמתקרבים לסיום, אך אסור להיכנס לשאננות ולכן חשוב להמשיך ולהקפיד על ההנחיות״.

צילום: דוברות הדסה
Back to top button