משפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד תושב עכו בחשד שנהג ללא רשיון נהיגה וניסה לפגוע בשוטרים

בתום חקירת המשטרה, הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד תושב עכו בחשד שנהג ללא רשיון נהיגה תוך שניסה לפגוע בשוטרים עם רכבו בזמן שניסה להמלט מפניהם.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודשיים עם קבלת דיווח משוטרי תחנת עכו שהבחינו בחשוד כשהוא נוהג בצורה פרועה על כביש 4 בין עכו לנהריה. שוטרי תחנת עכו נסעו אחר החשוד, שעקף כלי רכב, עבר מנתיב לנתיב כשהוא נוהג במהירות מופרזת תוך סיכון ציבור הנהגים ובהמשך לאחר שהחשוד עצר את הרכב, והשוטרים ניגשו אליו והודיעו לו כי הינו עצור, החשוד נסע במהירות לעבר השוטרים שעמדו בקרבת הרכב ונאלצו לקפוץ הצידה על מנת שלא להיפגע מרכבו של החשוד.

בהמשך, החשוד נמלט מהשוטרים תוך שנסע בכיוון הנגדי לכיוון הנסיעה, עלה על המדרכה וסיכן את הולכי הרגל ולבסוף נטש את הרכב בכפר מזרעה ונמלט מהמקום. שוטרי תחנת עכו ביצעו פעולות חקירה רבות ומגוונות בסופן עצרו את החשוד לפני כחודש לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בגין עבירות של נהיגה ללא רשיון נהיגה וללא ביטוח, נסיון לחבלה בכוונה מחמירה ונהיגה פוחזת ורשלנית וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט המחוזי בחיפה.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button