חדשות הארץ

מבצע החיסונים הגדול בישראל יצא לדרך אחרי 10 חודשי מגפה

אחרי עשרה חודשי מגיפה בישראל ובעולם, מבצע החיסונים הגדול יצא היום (ראשון) לדרך, במטרה למגר את מגיפת הקורונה ולחזור לשגרת חיים תקינה. בקופות החולים נערכים לחיסון כל האוכלוסייה- החל מעוד עשרה ימים.

צילום: אבי כהן

מנכ״ל שירותי בריאות כללית, פרופ׳ אהוד דוידסון פתח את מבצע חיסוני הקורונה בכללית בהשתתפות שר הבריאות מר יולי אדלשטיין, ואמר: ״כללית ערוכה ויוצאת היום לדרך למבצע הלאומי הגדול לחיסונים לקורונה שישחרר אותנו מהתקופה הקשה שאנחנו חווים כבר כמעט כשנה.
אנחנו יוצאים לדרך עם פריסה של עשרות מוקדים ברחבי הארץ בשבוע הקרוב. בהדרגה נגדיל את מספר המתחמים לכ-400 מתחמים ברחבי ישראל ונחסן כ-40 אלף מטופלים ביום במטרה לבצע את המבצע מהר ככל האפשר ולאפשר לכולנו לחזור לשגרה. אני מבקש להביע הערכה גדולה לכל הצוותים של הכללית הן בקהילה והן בבתי החולים שלנו על המסירות והאכפתיות הבלתי רגילה."

צילום: אבי כהן

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר: "אתמול התחסנתי, אני מרגיש מצוין. עד לפני שבועיים-שלושה סברנו שעד מרץ לא יתחיל. הודות למאמצי ראש הממשלה, שלי ושל משרד הבריאות הקדמנו את החיסונים. תוך זמן קצר מאוד קופות החולים התארגנו בשטח ואתם רואים את התוצאות כאן. הקנאה של כמה מדינות על יכולת ההתארגנות שלנו לא תיאמן. אנחנו כמדינת ישראל במצב מיוחד. מודע לכך שיהיו תקלות, כי אי אפשר לקיים מבצע של מיליוני מתחסנים ללא תקלה כאן ושם. מבקש מכולם סבלנות ולבוא להתחסן. רק כך נוכל לחזור לשגרה שהכרנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי הבריאות, החסנה גם היא, ו אמרה לאחר קבלת החיסון: "זה יום שנותן תקווה חדשה לאזרחים במדינת ישראל – תקווה אמיתית לחזרה בטוחה לחיי שגרה. החיסון יעיל, בטוח והתחושה אחרי מצוינת. גם אני נתתי כתף ואני קוראת לכולם להצטרף לבכירי המערכת שכבר מתחסנים".

צילום: דוברות בילינסון
Back to top button