בריאות

הוקמה מרפאת חיסוני קורונה ייעודית במרכז הרפואי ברזילי

המרכז הרפואי ברזילי הקצה מתחם ייעודי שבו יתקיים מבצע חיסוני הצוותים הרפואיים לקורונה, במספרים גדולים ובפרק זמן קצר. היעד שהוגדר: תוך ארבעה ימים לחסן אלף עובדים – כחלק מגל החיסונים הראשון.

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי אמר כי "חיסוני הקורונה הם בשורה אדירה ובברזילי כולנו מתחסנים – למעננו, למען החברה והכלכלה, ולמען משפחותינו ומטופלינו. עמדנו בראש המחנה כאשר המגפה פרצה, ואנו עומדים בראש המחנה גם עכשיו ומתחסנים ראשונים. במקביל נמשיך לקדם את ניסוי החיסון הישראלי, נמשיך לפתח טיפול יעיל למחלה, כשהמטרה שלנו ברורה – להעביר את המחלה מן העולם ומהר!".

היום (שני) קיבלו כל עובדי ברזילי קישור הרשמה לקבלת חיסון, ומחר בשעה 10:00 יקיים הצוות המקצועי של ברזילי תדריך עבור הצוותים הרפואיים (בזום ובפייסבוק-לייב של ברזילי). על מבצע ההתחסנות בברזילי מנצחת ד"ר גילי גבעתי, סגנית מנהל המרכז הרפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל, נערכים בברזילי לביצוע השלב השני של מחקר החיסון הישראלי לקורונה של המכון הביולוגי, בראשות פרופ' שלמה מעין. עד כה נרשמו מעל 270 מתנדבים וכבר החל תהליך בדיקת הפרטים האישיים, במטרה לצאת לדרך כבר בשבוע הבא – בכפוף לאישור משרד הבריאות. הניסוי בברזילי יכלול בין היתר מגזרים בהם תחלואה גבוהה, וכמו כן תהיה אפשרות לפתוח את קוד החיסון במקרה שמתנדב ירצה לדעת אם קיבל חיסון אמיתי או דמה – על מנת להחליט אם לקבל חיסון של חברת פייזר או מודרנה גם במהלך תקופת המחקר.

צילום: דוברות ברזילי
Back to top button