מבזקיםמשפטי/פלילי

בני זוג מהגלבוע עוכבו בחשד להתעללות בכלביהם

היום (שבת) בצהריים הופצו ברשתות החברתיות סרטוני וידאו המתעדים התעללות לכאורה של בני זוג המתגוררים בבית פרטי במושב מיטב שבחבל תענך בגלבוע. בסרטון נראה החשוד תופס בכלבו מצמיד אותו לאדמה, חובט, בועט ומתיז לראשו מים בעוצמה באמצעות צינור. בתיעוד אף נראית האישה כשהיא מרימה כלב נוסף מרגליו הקדמיות תוך כדי שהיא מביטה בבן זוגה מבצע את המעשים המזעזעים בכלב השני.

אלפי אנשים שיתפו את הסרטונים המתעדים את המעשים והגיבו בחריפות נוכח המראות הקשים. במקביל אף התקבלו תלונות רבות במשטרה על האירוע. למקום הגיעו צוותים מהמועצה ושוטרים אשר חילצו את הכלבים מתוך הבית. בני הזוג עוכבו לחקירה במשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד לאחר הפרסום ברשת, נפתחה חקירה במשטרה. החשוד במעשה נעצר בחשד להתעללות בבעלי חיים והכלבים הועברו לטיפול הווטרינר העירוני ויחידת הפיצוח של משרד החקלאות. אנו רואים בהצלת בעלי החיים וההגנה עליהם כערך עליון. משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות המופנה נגד בעל חיים בניגוד לחוק, ותמשיך לפעול למניעה, אכיפה ומיצוי הדין, נגד כל עבריין שיכה או יתעלל בבעלי חיים, בכל זמן ובכל מקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button