פוליטי / מדיני

גנץ: בסופה של מערכת הבחירות נתניהו לא יהיה עוד ראש הממשלה

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ פרסם לפני זמן קצר (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו סיכום שבועי ופתח בברכה על הסדרת היחסים המתקרבת עם מרוקו, כחלק מהמהלך האזורי החשוב שמובילה ארצות הברית. אני ושר החוץ אשכנזי עמדנו בקשר רציף עם הממשל האמריקאי לאורך השבועות האחרונים, ואני מודה לנשיא טראמפ ולצוותו על הובלת שינוי אזורי כל כך משמעותי ומבטיח לכם שנדע לעבוד מצוין גם עם הממשל החדש." כתב גנץ.

גנץ לא חסך בסיכום גם דברי ביקורת על נתניהו ותקף אותו כי הוא פועל ממניעים אישיים: "לצד כל הפעולות שלי ושל חברי הכנסת והשרים של כחול לבן שכל תכליתן לסייע למאבק בקורונה, לשמור על הביטחון, לפתח את הכלכלה, ולהגן על מערכת המשפט והחוק, אנו נתקלים במי שמעדיף את טובתו האישית, מי שחושב שאפשר להחזיק את אזרחי ישראל בני ערובה בגלל המשפט שלו. נתניהו יודע היטב שלא פחדתי להיכנס לפוליטיקה ולעמוד מולו ומול מכונת השקרים שהפעיל נגדי, לא היססתי לעשות כל מהלך פוליטי שנדרש למען אזרחי ישראל.
האיחודים, הכניסה לממשלה – אלה מהלכים שמנעו ממנו להיות לבדו על ההגה. שהצילו את הדמוקרטיה, שדאגו לטיפול אחראי בביטחון המדינה ולשילוב נכון של מערכת הביטחון בקורונה."

גנץ הוסיף כי "בגלל שיקולים אישיים של נתניהו אנחנו דוהרים לבחירות. בסופה של מערכת הבחירות הרביעית הזאת אני יודע שנתניהו לא יהיה עוד ראש הממשלה של מדינת ישראל וגם הוא צריך לדעת את זה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לא ויתרנו על הרצון לשרת את אזרחי ישראל בממשלה מתפקדת. אבל אני וחבריי שבעים משקרים." ציין גנץ והבהיר: "עליו לעמוד בהתחייבויותיו לאזרחים: תקציב, ממשלת אחדות מתפקדת והתחייבות להחלפתו, בלי כרטיסי יציאה ובלי נקודות מילוט. רק כך יוכיח שאזרחי ישראל לא מוחזקים כבני ערובה בגלל המשפט המרחף מעל ראשו."

"השבוע גם העברנו חקיקות משמעותיות בקריאה טרומית: חוק שיעגן בחוק יסוד את זכות וערך השוויון ויעזור למערכת המשפט למנוע אפליה בהובלתו של ח"כ איתן גינזבורג והחוק שהובילה ח"כ הילה שי וזאן שידאג להחזיר לזוגות צעירים שחתונתם בוטלה את כספם מהאולמות – כדי שיוכלו להתחיל את חייהם המשותפים ברגל ימין." הוסיף.

לסיום אמר: "אני מבקש לאחל לכולכם חג חנוכה שמח מלא באור עם המון בריאות ושמחה, אנא מכם התנהגו באחריות ושימרו על עצמכם."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח