חדשות הארץ

ילדה בת 3.5 נפצעה בינוני מנשיכת כלב ברמת גן

ילדה כבת 3.5 ננשכה הבוקר (רביעי) על ידי כלב ברחוב פרוג ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים איכילוב במצב בינוני עם פציעה בפנים.

מודעה

חובש רפואת חירום במד"א, אברהם צוקר, סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הילדה שננשכה בפנים מוחזקת בידיים של אביה כשהיא בהכרה מלאה וכאובה. הכנסנו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישות ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים."

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בעל הכלב, תושב רמת גן בן 34, טייל עם כלבו וכשהבחין הכלב בילדה, נשך אותה בפניה.

בעל הכלב עוכב, כאמור, לחקירה בתחנת המשטרה בגבעתיים והכלב נלקח להסגר על ידי הווטרינר האזורי.

אילוסטרציה – כלב דוברמן. קרדיט: pixabay
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button