פוליטי / מדיני

השר גנץ: ייקח לחיסונים זמן להיות אפקטיביים, אנחנו במלחמה על חיי אדם

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ נשא היום (שני) דברים בפתח ישיבת הסיעה בכנסת: "בוא נסתכל על המציאות בעיניים ונאמר- החיסונים בדרך, אבל הדרך מאד מאד ארוכה. במקרה הטוב ייקחו שבועות עד שיגיעו לכאן החיסונים הראשונים וראשוני המתחסנים יצטרכו להמתין שבועות בין חיסון לחיסון. ולכן בסופו של דבר, רק בחודש מרץ, אם הכל יתנהל כשורה, נתחיל לראות את האותות החיוביים של העניין הזה."

השר גנץ הדגיש: "אנחנו לא בקמפיין חיסונים. מי שהופך את החיסונים ליחסי ציבור טועה ומטעה, מסכן את הציבור שיסתמך עליו, על ידי כך שלא ידע את האמת השלמה, ועלול חלילה, להקפיד פחות על ההוראות המתבקשות. אנחנו במלחמה על חיי אדם. היא תמשך והיא לא תיפתר מהר עם 9 מיליון חיסונים, ייקח להם זמן להגיע ולהיות אפקטיביים. כך אומרים גם שר הבריאות ואנשי המקצוע במשרדו, וכדאי מאוד שגם אתם תישמעו את האמת בלי רעשי רקע. אתם חייבים, ואני קורא לכם, יותר מתמיד, להמשיך להקפיד על הנחיות, מגמות התחלואה עולות, הסיפור נהיה מורכב, עליכם לשמור על עצמכם ועל האחרים. "

עוד אמר שר הביטחון: "היום בקבינט הקורונה אציג את תכנית שתיתן מענה להפרות הבידודים של השבים ממדינות אדומות בחו"ל. זאת, לאחר עבודת מטה שקיימנו במערכת הביטחון ביחד עם משרד הבריאות, משטרת ישראל, רשות שדות התעופה, צה"ל ופיקוד העורף.
במסגרת זה כל מי שחוזר מחו"ל יעשה בדיקת קורונה, יכנס לבידוד ביתי או בידוד במלון לפי רצונו של עשרה ימים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אלעד מלכה

Back to top button