חדשות הארץ

פעוט ננעל בשגגה בתוך רכב בהוד השרון וחולץ בשלום

פעוט ננעל היום (שני) בשגגה ברכב לעיני אמו בסמוך לפארק האקולוגי בהוד השרון.

תומר ראובני, כונן סניף הוד השרון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות ערכת פתיחה של ידידים שברשותו, הוא חילץ את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

תומר מספר: "הייתי באמצע חלוקת סחורה במסגרת העבודה כשקיבלתי את הקריאה על ילד נעול. ראיתי לפי הוויז שזה ממש דקות ספורות ממני אז המשכתי בנסיעה זריזה לכתובת. האמא במקום הייתה מאוד לחוצה אז הרגעתי אותה ואמרתי לה שבעוד רגע בעז"ה הילד יהיה שוב בזרועותיה. במהירות פתחתי את הרכב והגשתי לה את הילד. בהזדמנות זו אני רוצה לומר לכל האנשים שיש להם מוגבלות מסוימת – אני, כבחור עם כבדות שמיעה, מתנדב רבות בארגון ידידים ובאמת שההתנדבות היא בעלת אפשרויות בלתי מוגבלות. כל אחד יכול למצוא את הדרך והמקום שלו כדי לתרום לאזרחים ולהראות את הפנים היפות של ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישראל אלמסי, מנכ"ל ידידים, אמר: "תומר היקר זכה לחלץ ילד קטן שננעל ברכב, וממש לא בפעם הראשונה. תומר הוא הדוגמה וההוכחה שעולם ההתנדבות לא מוגבל. אנו מזמינים אנשים עם מוגבלויות להתנדב בידידים למען החברה במגוון דרכים ואפשרויות. לגבי נעילת ילדים ברכב, ככלל ההמלצה היא לאמץ את 'כלל המפתח' ולהחזיק את המפתחות תמיד בצמוד אליכם. בנוסף כדאי להתרגל להשאיר חלון או דלת רכב פתוחים בכדי שלא ייווצר מצב בו ילד ננעל ברכב סגור".

ב'ידידים' שבים וקוראים להורים לשים שימת לב יתירה ולא להשאיר ילד לבד ברכב, אף לא לרגע קצר, מחשש לנעילה.

צילום: ידידים

Back to top button