תאונות דרכים

ההרוג בתאונה בקריית אונו: דרור סופר, אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל

דרור סופר, בן 82, הוא ההרוג בתאונת הדרכים שהתרחשה אמש (שבת) סמוך לקריית אונו. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות, והוא פונה לבית החולים תל השומר תוך כדי פעולות החייאה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. סופר הוא אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני.



צילום: באדיבות המשפחה


פרמדיקית מד"א עליסה שומנסקי וחובש מד"א יוסף נהון סיפרו אמש: "היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה. ראיתי גבר כבן 82 שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת. הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. בדקנו גם את נהגת הרכב, צעירה בשנות העשרים לחייה, והיא לא נזקקה לטיפול".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מאיר שלו, חובש איחוד הצלה שהגיע גם הוא למקום, סיפר אמש: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב פרטי וסובל מחבלת ראש קשה. הענקתי לו סיוע רפואי מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ, כאשר מצבו מוגדר בשלב זה קשה".

גורם המעורב בחקירה גורס כי הנהגת, חיילת בת 20, חצתה את הכביש באור ירוק, וסופר ככל הנראה חצה בין מכוניות – מה שככל הנראה גרם לכך שהנהגת לא הבחינה בו. בוחני אגף התנועה של המשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.

Back to top button