פוליטי / מדיני

גנץ: חשבתי שגם לנתניהו יש גבולות שלא עוברים

יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ כתב היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו על אירועי הימים האחרונים ועל החלטתו להצביע בעד פיזור הכנסת: "בחירות הן אינן הדבר הנכון למדינה, אבל הן עדיפות בהרבה על שיתוק שלטוני וניהול פוליטי של משבר בריאותי וכלכלי מהחמורים שידענו. לכן, אחרי שנתניהו החליט לא להעביר תקציב-החלטתי לפזר את הכנסת. למרות שידעתי עם מי אני נכנס לממשלה, חשבתי שגם לו יש גבולות שלא עוברים. לצערי-נתניהו דואג יותר למשפט שלו מאשר למדינה שלו.

כבר בשבוע הבא נקדם חקיקה שתדאג שהבחירות יעלו פחות לקופת המדינה ונתקן גם את חוקי התעמולה כדי למנוע שקרים, והסתה.", התחייב גנץ. "חוק השוויון גם יעלה, ויעגן את השוויון והאיסור באפליה, לצד תיקון חוק הפונדקאות שיתקן עוול ארוך שנים ומיותר. חלקכם בטח כבר שמע שאפגש עם שר האוצר בראשון- אני אומר כבר מעכשיו באופן ברור: זה או תקציב מיד או בחירות."

גנץ התייחס לצעדים שינקוט בנושא נגיף הקורונה: "השבוע יצאנו בפרויקט "ההר הירוק" לבדיקות קורונה מרוכזת ביישובים בגולן, בסוף השבוע יתגברו כוחות הביטחון את האכיפה במעברים ביהודה ושומרון, ובשבוע הבא אדאג שיכונס קבינט הקורונה בכדי לדון בהגברת האכיפה תחת העיקרון של ירוק וטוב לו- אדום ונעזור לו. סגר שלישי הוא לא גזירת גורל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון התייחס לעלייתם של מאות עולים חדשים מאתיופיה: "ועכשיו, לדברים קצת יותר משמחים. אתמול, חזרה השרה פנינה תמנו שטה מאתיופיה עם מאות עולים חדשים שיזכו להתאחד עם משפחותיהם אחרי שנים בנפרד. מעבר להגשמה הציונית והערכית, יש בני אדם, שגעגועיהם ושאיפתם לבית חדש סוף סוף יתגשמו. אנחנו נדאג שלא רק העלייה שלהם תעבור חלק, אלא גם הקליטה. אנחנו נהיה שם בשבילם. שבת שלום לכולם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח