צבא וביטחון

משרדי הביטחון והאוצר סיכמו על עדכון קצבאות נכי צה"ל

משרדי האוצר והביטחון סיכמו היום (חמישי) עם ארגון נכי צה"ל על מתווה עדכון לתגמולי נכי צה"ל לשנים 2020-2021, זאת לאור השינויים במשק הנובעים מהתפשטות מחלת הקורונה.

הבנות אלו מחליפות את מנגנון העדכון הרגיל בשנים הללו, המסתמך על מדד השכר הממוצע. לאור העובדה כי משבר הקורונה גרם לקפיצות משמעותיות במדד, הוחלט על מנגנון חלופי לשנים אלו, שייצר וודאות לנכי צה"ל בקשר לגובה הגמלה המשולמת להם. במשרד הביטחון ובמשרד האוצר פועלים בכדי לקדם מתווה מוסכם דומה עם ארגון יד לבנים וארגון אלמנות ויתומי צה"ל.

שר הביטחון, בני גנץ, אמר: "דווקא בעת הזו של מגיפה שפוגעת בחברה ובכלכלה, יש חשיבות גדולה להמשיך ולתמוך במי שאנו חבים להם את החוב הגדול מכל. משרד הביטחון עומד לצידם של נכי צה"ל, וימשיך לפעול בכדי ללוות אותם במסע השיקום שלהם ולאפשר להם את כל המענה הנדרש. אני מבקש להודות לשר מיכאל ביטון שמלווה את התהליך מקרוב ברגישות ובמסירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר האוצר ישראל כ״ץ, הוסיף: ״מדינת ישראל חייבת לנכי צה"ל חוב שאין לו שיעור ואומדן על תרומתם לביטחון מדינת ישראל לאורך כל שנות קיום המדינה ואנו מחויבים לשמור על מעמדם והסיוע הניתן להם. אני מודה לח״כ עוזי דיין יו״ר השדולה למען נכי צה״ל בכנסת על ליווי הטיפול בנושא ושמח שהדברים הוסדרו תוך הידברות והסכמה מלאה״.

אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח