פוליטי / מדיני

השר גנץ: מאמינים שאפשר בזהירות לדאוג לאיזון בין כלכלה וחברה

שר הביטחון בני גנץ ושר המדע והטכנולוגיה יזהר שי ביקרו הבוקר (רביעי) בקניון עזריאלי במלחה בירושלים. השרים הגיעו על מנת לבחון את יישום מתווה הקניונים ואת ההתאמות שנערכו בו בעקבות העומסים בסוף השבוע האחרון. בביקור השתתפו מנכ"ל קבוצת עזריאלי, אייל חנקין, ומנהל קניון מלחה, יורם פיק. במהלך הביקור ערכו השרים סיור בקניון ובחנו את אופן יישום המתווה ואת העמידה בתקנות, ביקרו בחדר הבקרה והשליטה של הקניון, וקיבלו סקירה על המתווה ממנכ"ל הקניון ומצוות ההנהלה.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בסיום הביקור אמר שר הביטחון גנץ: "האיזון בין כלכלה ובריאות הוא דבר חשוב. אנחנו חייבים לראות איך אנחנו מניעים את הכלכלה אבל עושים זאת בצורה בטוחה, אנחנו חייבים את שיתוף הפעולה הן של הנהלות הקניונים ומתחמי המסחר והן של הציבור. הסתובבנו והתרשמנו לחיוב מהתנהגות האנשים, עם מסיכות, עם רווח, עם ניהול כמויות הן בתוך הקניון עצמו והן בכל חנות וחנות. אנחנו מאמינים שאפשר בזהירות להמשיך לדאוג לאיזון הזה של כלכלה וחברה."

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי: "בהנחיית שר הביטחון וראש הממשלה החליפי אני אמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם צוות 19 כדי לייצר פתרונות, במקרה הזה לנושא פתיחת המסחר. הקניונים הם מרכיב חשוב מאוד בכלכלה ואנחנו צריכים להמשיך למצוא שם פתרונות שיאפשרו כמה שיותר קניות, כמה שיותר אנשים, כמה שיותר מסחר בשטחי הקניונים, ובמקביל לזה כמובן לאזן את זה עם הצרכים הבריאותיים. המדיניות הדיפרנציאלית של שר הביטחון תבוא לידי ביטוי גם בהצעות שניתן לקבינט הקורונה בהקשר של הקניונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / שר הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח