פוליטי / מדיני

רה"מ נתניהו: יש מבודדים שמפירים את הבידוד ומדביקים קהילות שלמות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) ב"מנהלת האכיפה הארצית קורונה", יחד עם שר ביטחון הפנים אמיר אוחנה, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מ"מ המפכ"ל מוטי כהן ומנהל "מגן ישראל" פרופ' נחמן אש, על מנת לעקוב מקרוב אחר אכיפת ההגבלות על ידי משטרת ישראל.

ראש הממשלה נתניהו שמע סקירות על אכיפת ההגבלות בכל הארץ ממפקדים ובכירים במשטרה.

צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה אמר בתום הביקור: "אני חייב להגיד שאני מתרשם שיש מאמץ אדיר של המשטרה. המפגש בין השוטר לאזרח או לבעל העסק הוא מפגש קשה, ואני רוצה להביע הערכה למאמצים שאתם עושים בתנאים לא פשוטים. עם זאת, אנחנו חייבים להדק ולשפר את האכיפה, ועל כך דיברנו היום. דיברנו על כמה צירים מרכזיים, אנחנו רוצים לרכז את מאמץ האכיפה ואת מאמץ הפעולה שלנו בצירים שמהם באה התחלואה, כרגע זה מרוכז בכמה יישובים ובכמה מקומות, ואנחנו רוצים לרכז בהם מאמצים מיוחדים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה פירט: "קודם כל, הבאים והיוצאים מטורקיה, שהיא מדינה אדומה – אנחנו פועלים כדי לצמצם או למנוע את הדבר הזה. הדבר השני, יש יציאה של אזרחי ישראל הערבים ביהודה ושומרון, מקום נגוע חזק מאוד, הם חוזרים ומדביקים – ולכן אנחנו חייבים למצוא את האמצעים שעל כך דיברנו כדי לצמצם את המגע הזה. דבר שלישי, יש מבודדים שמפירים את הבידוד ועל ידי כך הם יוצאים ומדביקים קהילות שלמות. אנחנו מרכזים את המאמץ הזה, דיברתי גם עם השוטרים והשוטרות על המאמץ הזה. יש עוד כמה צירים שאנחנו פוקדים עליהם כדי לרכז את המאמצים שלנו במקומות שמפיצים את המחלה. זה אומר גם הידוק הכתרים – יש יישובים אדומים, ויש בעיה איך לכתר אותם. זו בעיה לא כל כך של המשטרה, זו בעיה משפטית שאנחנו מנסים לפתור אותה, ואם צריך גם נלך לחקיקה בעניין הזה."

צילום: קובי גדעון / לע"מ

לסיום אמר ראש הממשלה: "אלה הדברים העיקריים שאני ראיתי כאן והתרשמתי מהעבודה הטובה שנעשית, וגם כיוונתי וליכדתי, יחד עם חבריי כאן, את המאמץ בצירים שיכולים לצמצם את התחלואה."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח