חדשות הארץ

הנשיא לעמותת Restart: "אתם מקיימים את הצו המוסרי שלנו כחברה"

"אחרי הפציעה לא הצלחתי לעשות דברים פשוטים, כמו להתיישב על כיסא. שנים הייתי פשוט נופל על הכיסא ולא מתיישב, החבר'ה האלו הפכו את החיים לקלים יותר עם פתרון פשוט", סיפר לנשיא צוריאל עליז עבורו פותח בפרויקט קב ייחודי המסייע לו להתיישב עצמאית מבלי ליפול. המפגש נערך בבית הנשיא היום (שני) לקראת יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה עם נציגי עמותת "ריסטארט" העוזרת לפצועי צה"ל לחזור למסלול חייהם.

צילום: מארק ניימן / לע"מ

עוד הוצגו לנשיא המוצרים הזוכים בפרויקט הדגל של העמותה, "Makers for heroes" במסגרתו כ-300 מתנדבים מארגונים שונים בנו פיתוחים מותאמים אישית לאתגריהם של פצועי צה"ל, דוגמת הילאל ביסאן אשר פותח עבורו סד ייחודי לרגל המאפשר לו ללכת עם קב אחד במקום שניים. במפגש השתתפו גם מנכ"ל "ריסטארט" ניב עפרון, יו"ר העמותה שושי רושניבסקי וחברת הועד המנהל בעמותה תמי זוארץ, אלמנתו של אל"מ במיל' פנחס (פינק) זוארץ.

צילום: מארק ניימן / לע"מ

"אנחנו נאלצים לשלם מחיר כבד על חיינו בארץ ובמדינה שלנו ואתם מכירים זאת מקרוב. גם כשהגוף משלם את המחיר הנפש סובלת לא פחות. ההתמודדות היא לא רק פיזית, היא מנטאלית, והיא יומיומית. כל יום הוא התמודדות חדשה, הוא ניצחון חדש במערכת השיקום", אמר הנשיא והודה לעמותה על השליחות שבעשייה שלהם: "אתם מקיימים את הצו המוסרי שלנו כחברה – לדאוג לרווחתם של אלו שנפצעו כדי לשמור עלינו. כל הכבוד לכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מארק ניימן / לע"מ

ניב עפרון, מנכ"ל Restart, אמר: "זאת הפעם השלישית שאני מוביל ומוציא לפועל את האירוע המדהים הזה, לאחר שבשנה הראשונה השתתפתי בו כחייל שנפצע וצוות בנה לי פתרון שאפשר לי לחזור ולעשות מתח למרות פציעה קשה ביד. נפצעתי בעזה בצוק איתן, כששירתתי כמפקד צוות במגלן, מירי ביד ובחזה. מספר ימים לאחר הפציעה, נכנס הצוות שלי למרפאה של האו״ם שהתפוצצה. כתוצאה מהפיצוץ נהרגו שלשה חיילים שלי והשאר נפצעו."

צילום: מארק ניימן / לע"מ

עפרון הוסיף: " לאחר שנתיים של שיקום פיזי ונפשי לא פשוט השלמתי עם העובדה שיש דברים שלעולם לא אחזור עוד לעשות. הצוות המופלא שלי במייקרס פור הירוס שכנע אותי שהשמיים הם הגבול ובנה לי מתקן שאפשר לי לחזור ולעשות מתח כפי שהייתי רגיל לפני הפציעה. מאז זכיתי להצטרף לRestart ולהוביל את העמותה שעוזרת למאות פצועי צה״ל."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח