משפטי/פלילי

2 תושבי השטחים מואשמים בתקיפה אכזרית של בן 73 בביתו

המשטרה הודיעה היום (שני) כי עצרה שני תושבי שטחים ששהו באופן בלתי חוקי בארץ, ושדדו באופן אכזרי ישראלי בן 73, זאת מאחר וסברו כי הוא מחזיק בכסף רב.

החקירה החלה עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה לפני כשלושה שבועות בשעות הערב המאוחרות מגבר שטען, כי רעולי פנים נכנסו לביתו במג'ד אל שמס, הכו אותו, קשרו אותו בידיו וברגליו, כיסו את עיניו וחסמו את פיו.

צילום: דוברות המשטרה

עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל למקום והבחינו בקורבן בן ה- 73 מטופל על ידי צוות רפואי בשל חבלה שקיבל בראשו. בתוך הבית הבחינו השוטרים בהרס רב בתוך הבית, בחבלים, בנייר דבק ובמגבת על הרצפה. חוקרים וחוקרי זיהוי פלילי אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירה להתחקות אחר זהות הנאשמים ומסלול בריחתם. החקירה העלתה, כי הנאשמים גנבו את הטלפון הנייד של הקורבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חקירה מהירה תוך שימוש באמצעי חקירה טכנולוגיים מתקדמים הביאה לאיתור זהותם של הנאשמים כתושבי שטחים, האחד, בן 39 מבית לחם, והשני, בן 30 מתקוע. פעילות מיומנת הביאה למעצרם של השניים אשר הובאו לתחנת המשטרה בישראל לחקירה.

החקירה העלתה כי קודם ליום האירוע קשרו שני הנאשמים לשדוד את הקורבן מאחר וסברו והוא מחזיק בסכום כסף רב. ביום האירוע אחד הנאשמים, בן 30, התקשר לקורבן וטען בפניו כי ברצונו לבוא ולראות את הצימר שלו יחד עם אשתו. הקורבן חזר אליו ומסר לו שהוא בבית והוא יכול להגיע. דקות ספורות לאחר מכן הגיעו שני הנאשמים לביתו של הקורבן, צילצלו בדלת ועם פתיחת הדלת הפילו את הקורבן לרצפה, כיסו את עינייו עם מגבת, הדביקו את פיו, קשרו אותו והכו אותו. בזמן הזה הפכו את הבית במטרה למצוא כספים ומשלא מצאו נטלו את הטלפון הנייד של הקורבן ונמלטו מהמקום לשטחים.

צילום: דוברות המשטרה

בתום החקירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד השניים בבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע וכניסה וישיבה בישראל שלא כחוק. בית המשפט הורה על מעצרם עד להחלטה אחרת של השניים.

מהמשטרה נמסר: "עבירת השוד הינה עבירה חמורה הפוגעת בביטחון התושבים ומותירה בהם מעבר לנזק הכספי, טראומה נפשית, אובדן תחושת בטחון ופחד. משטרת ישראל עושה שימוש בכל האמצעים שברשותה על מנת להביא את אותם עבריינים במהירות מאחורי סוגר ובריח לפני שיפגעו בקורבנות נוספים."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח