חדשות הארץ

אלפים מפגינים בירושלים נגד רה"מ נתניהו: "לא יעצרו את המחאה האדירה"

אלפי בני אדם מפגינים הערב (שבת) ברחבי הארץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. המחאה החלה בגשרים וצמתים מרכזיים, ולאחר מכן בהפגנות מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה, וסמוך למעונו הרשמי ברחוב בלפור בירושלים.

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

בירושלים מפגינים כ- 2,000 בני אדם בכיכר פריז, הסמוכה למעון ראש הממשלה. המפגינים מוחים על פרשת הצוללות וכלי השיט ודורשים למיצוי הדין בעניין.

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

המשטרה חסמה רחובות סמוכים לכיכר- בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד. כמו גם רחובות סמוכים למוקד המחאה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קבוצת תיעוד מחאה

מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה בירושלים מוחים כ- 100 בני אדם, ומולם באו תומכי ליכוד שקראו קריאות "ביבי, ביבי" ו "די להפגנות השמאל". כוחות משטרה נפרשו ברחובות סמוכים להפגנה.

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

תומכי ראש הממשלה הפגינו בנס ציונה, ונשאו שלטים בהם נכתב "סדי בן שטרית תישרף" ו- "שמאלנים בוגדים", זאת על רקע השוואתו של בן שטרית בין נתניהו לאדולף היטלר.

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

פעילו תנועת "אין מצב" יקיימו הערב מיצג נגד אלימות משטרתית, ומטעמם נמסר: "כל אחת ואחד מאיתנו יהיה גונן בן יצחק. ניאבק עמו ונעמוד מימינו ומשמאלו נגד ביצוע פקודות בלתי חוקיות בעליל, הניתנות על ידי בכירים במשטרה – שהפכה להיות משטרה פוליטית בשרות ארגון הפשע מבלפור. אלימות או תביעות השתקה לא יעצרו את המחאה האדירה שמציפה את כל הארץ ומרכזה בבלפור ליד ביתו הרשמי של ראש ממשלה נאשם בפלילים, שמזניח את מדינת ישראל ואזרחיה במהלך משבר בריאותי וכלכלי לטובת האינטרסים האישיים שלו."

צילום: קבוצת תיעוד מחאה

Back to top button