חדשות הארץ

מנהל הגימנסיה לשוטרים: עזבו את המשטרה, בואו תהיו מורים

זוהי השבת ה-23 ברציפות שתנועת הדגלים השחורים מקיימת הפגנות נרחבות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. רבבות יצאו היום (שבת) לצמתים, לגשרים, לשכונות ובהמשך הערב יגיעו למוקדי ההפגנה המרכזיים בקיסריה ובבלפור.

תנועת 'הדגלים השחורים' ביחד עם תנועת 'חקירה עכשיו' קיימו היום שיירות מחאה, בהן השתתפו עשרות כלי רכב ועליהם מייצגים של צוללות, בדרישה להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקירת פרשת הצוללות.

מתנועת הדגלים השחורים נמסר כי ההפגנות מתקיימות בצל חשיפת העדויות של בכירי מערכת הביטחון שמהן עולה עד כמה עמוקים החשדות שנתניהו פגע ופוגע בביטחון המדינה בעבור בצע כסף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"עוד שבוע נוראי עבר על עם ישראל" הוסיפו בתנועת הדגלים השחורים, "עוד שבוע בו נתניהו מרסק את הכלכלה ונכשל בטיפול בקורונה, אבל שובר שיאים חדשים של הסתה ושיסוי נגד אזרחי המדינה. לאזרחי ואזרחיות המדינה מגיעה תקווה ואחדות, וממשלה שמעבירה תקציב ועובדת עבור האזרחים והאזרחיות. רבבות האזרחים שממשיכים לצאת גם בתנאי מזג האוויר הקשים מראים עד כמה לאזרחים והאזרחיות נמאס מהשלטון."

בנאום שנשא היום זאב דגני, מנהל הגימנסיה הרצליה סמוך לקריה בתל אביב קרא לשוטרים להסיר את המדים ולהצטרף לגימנסיה: "אני מזמין את השוטרים, שעבודתם הנוכחית בדיכוי ביקורת לגיטימית על השלטון המושחת אינה עולה בקנה אחד עם הערכים האישיים שלהם, לעזוב את המשטרה – יש לנו מקום בגימנסיה לקלוט אתכם. בואו תהיו מורים, אל תהיו שוטרים".

Back to top button