חדשות הארץ

שרת התפוצות: הזדעזעתי לשמוע על החרמת בעלי עסקים חרדים

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' קיימה אמש (חמישי) מפגש עם בעלי עסקים חרדים, בבית 'קוריץ מערכות' בבני ברק ובו סיפרו אודות האתגרים עימם הם מתמודדים בתקופת הקורונה. מנדי קוריץ, בעלי 'קוריץ מערכות' וחבר באיגוד בעלי העסקים בבני ברק אמר: "אני מודה מאוד לשרה שהגיעה לכאן. אני מקווה שתשמשי לנו כקול בממשלה ושתפעלי למען בעלי העסקים".

השרה ינקלביץ אמרה בסוף המפגש: "מסכמת ערב חשוב מאוד עם בעלי עסקים ומפיקים בציבור החרדי, אשר העלו סוגיות מאוד מורכבות עימם הם מתמודדים לנוכח משבר הקורונה. צריך להבין שלציבור החרדי יש צרכים שונים ומאפיינים שונים ולכן צריך לדעת גם לסייע להם בהתאם. עם פרוץ הקורונה, פניתי לשר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ וביחד פעלנו כדי שהציבור החרדי יקבל את היחס המתאים ויקבל סיוע בתחומים רבים."

השרה התייחסה לתופעה של החרמת בתי עסק חרדיים: "הזדעזעתי לשמוע על תופעות מכוערות של שיימינג כלפי בעלי עסקים חרדים מצד בעלי עסקים מחוץ לעיר. שמעתי על בעלי עסקים שמחרימים את בעלי העסקים בבני ברק וגורמים להם נזק כלכלי. בלתי נתפס לשמוע על תופעות כאלו בשנת 2020. בעלי העסקים בבני ברק מתמודדים עם אתגרים מאוד מורכבים בתקופה זו. למרות זאת, מרגש לראות כיצד הם נלחמים על העסקים שלהם, למרות כל הקשיים! ביצירתיות, בנחישות ובהמון אמונה הם ממשיכים לפעול כדי לקיים את המשפחה ולשמור על העסק. הם מעוררים השראה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני אעשה כל שביכולתי כדי לסייע להם," הבהירה השרה, "גם אם צריך לפנות לשר הבריאות, לקבינט הקורונה. אני כאן איתכם, אני כאן בשבילכם. אנחנו ביחד בסיפור הזה, לא נשאיר אתכם לבד".

תמונה לשימוש חופשי
תמונה לשימוש חופשי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח