כלכלה

יוסי מלכה מונה למנכ"ל קבוצת H&O

יוסי מלכה (55) מונה היום (שלישי) למנכ"ל קבוצת H&O וייכנס לתפקידו החדש כבר בתחילת חודש דצמבר.

מלכה יחליף את עמיר משה, שכיהן כמנכ"ל הקבוצה בשמונה השנים האחרונות.

קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה כ- 70 חנויות בישראל של רשתות H&O, קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh וריזרבד, הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מ"ר). כמו כן פתחה לאחרונה הקבוצה 3 אתרי סחר למותגים: קרטרס, רשת H&O וריזרבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי מלכה הוא בוגר מנהל עסקים כלכלה ומשפטים, בעל ניסיון ורקע רב בניהול חברות בתחום הקמעונאי, בעבר כיהן במספר תפקידים ניהוליים: בין השנים 2002-2010 שימש כמנכ"ל חטיבת הקמעונאות של קבוצת הוניגמן, ובשנים 2010-2012 שימש כמנכ"ל רשת האופנה YOOP.

בשמונה שנים האחרונות ניהל חברה בבעלותו שהעניקה ייעוץ בתחום השיווק, זיכיונות ומכירות לקמעונאים וליווי משפטי בתחום הזכיינויות. במסגרת זו הוביל מלכה תהליכי בנייה, מיתוג ופיתוח של רשתות קמעונאיות מהמובילות בישראל ובנה מערכי זכיינות במודלים שונים שתאמו את צרכי השוק והחברות, בין ההחברות שקיבלו את שירותיו, נמנות ארומה ת"א, רולדין, קבוצת BBB, קבוצת גרג, קבוצת בנדיקט, רשת פלורמר, איל מקיאג, טוגו, הפניניג ועוד.

עמי סגיס, יו"ר קבוצת H&O, אמר: "למלכה ניסיון עשיר וידע רב בתחום הקמעונאות, הוא אחד מאנשי המקצוע המובילים בתחומו בישראל, עם רקורד מוכח בהובלת רשתות קמעונאיות, אנו מאחלים לו הצלחה ובטוחים שימשיך להצעיד את הקבוצה ומותגיה לשיאים חדשים".

צילום: אסף לוי
Back to top button