פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: יש לנהל את האירוע כאילו החיסונים לא יגיעו לפחות בשנה הקרובה

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד נשא דברים בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד – תל"ם' ותקף את מדיניות הממשלה: "הנזק הכי גדול של הממשלה הזאת, זה אובדן האמון של הציבור. אנחנו כבר לא נאמין להם, כי אי אפשר להאמין להם."

עוד אמר ח"כ לפיד: "אני רוצה להפנות מפה שאלה לראש הממשלה נתניהו. מר נתניהו, אני רק רוצה תשובה לשאלה אחת – למה אתה לא אומר את האמת בעניין החיסונים? החיסון של פייזר לא עבר את כל הבדיקות. לא עבר את השלב האחרון. גם אחרי שהוא יעבור אותו, ישראל היא המדינה ה-36 שחתמה איתם. 35 מדינות יקבלו את החיסון לפנינו. 35 מנהיגים התקשרו בלילה למנכ"ל פייזר לפני נתניהו. יש עוד בעיות רפואיות. יש בעיות לוגיסטיות. זה ייקח זמן."

יו"ר האופוזיציה הוסיף: "כשאתה אומר משהו, אזרחי ישראל רוצים להאמין. הם רוצים חיסון נגד המגיפה. הם רוצים להאמין לראש הממשלה שלהם. אז הם יחכו לחיסון בינואר, והוא לא יגיע. לרובם המכריע הוא לא יגיע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ לפיד אמר לסיום: "הדבר הנכון הוא לנהל את האירוע כאילו החיסונים לא יגיעו לפחות בשנה הקרובה. צריך להמשיך עם המסיכות. להמשיך עם מתווה הרמזור. עם התו הסגול. לפתוח באופן מבוקר את העסקים. להחזיר את בתי הספר. רוב הילדים לא היו בבית ספר כבר שמונה חודשים. להעביר תקציב. בעיקר צריך להחזיר את אמון הציבור ברשויות. לא לספר לו סיפורים."

ארכיון. צילום: אלעד גוטמן

2 תגובות

  1. יאיר לפיד מדבריך נלמד כי אם היית ראש ממשלה בעיתים אלו,
    היית מבצע סגר כללי בכל הארץ.
    וכל הארץ תהיה תוהו ובוהו.
    מזל גדול שאתה לא ראש ממשלה.

  2. יאיר לפיד אתה חושב שביבי והעם טפשים?
    האמן לי שביבי חשב 8 צעדים קדימה.
    ואתה חושב רק צעד אחד.
    אתה ממש מפריע הממשלה, ויש לך תמיד מה לומר, וגם ללא צורך.
    ביבי לא סופר אותך ויודע מה לעשות אתה רק מפריע.
    תן לביבי לעבוד בשקט.

Back to top button