צרכנות

כל היתרונות של כרטיס אשראי ויזה

כרטיסי האשראי הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו. הם תמיד זמינים ומהירים ומשמשים אותנו לתשלומים השונים בין אם זה תשלומי מיסים, קניות וכן תשלום עם מוצרים ושירותים שונים. כמו כן, כוללים סוגים שונים של כרטיסים וכוללים תנאים אטרקטיביים, הנחות והטבות שונות וניתן לפרוס איתם את התשלום לכמה תשלומים שנוחים לנו.

אילו סוגי כרטיסי אשראי קיימים?

ישנם שני סוגי כרטיסים אשראי עיקריים שבהם אנו משתמשים בחיי היום יום השגרתיים. סוגי כרטיסי אלה כוללים את הסוגים הבאים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כרטיסי אשראי בנקאיים- כרטיסים אשראי אשר מונפקים ושייכים לבנק שבו מנהל חשבונכם האישי והשימוש בהם הוא בפנים הארץ. ניתן לבצע איתם רכישות שונות של מוצרים ושירותים וליהנות ממבצעים והטבות לחברי הכרטיס ולפרוס לתשלומים רבים.

כרטיסים אשראי חוץ בנקאיים- כרטיסי אשראי אשר השימוש בהם הוא לא רק בארץ אלא גם מחוץ לארץ. ניתן לבצע איתם קניות בחו"ל של מוצרים או שירותים שונים והם לא מוגבלים לקניות רק בארץ כמו הכרטיסים הבנקאיים.

למה דווקא כרטיס ויזה ולא כרטיס אחר?

ויזה הוא אחד הכרטיסים הפופולאריים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם כולו. הודות לכרטיס זה ניתן לשלם על מוצרים ושירותים בתשלומים רבים ואף ליהנות מהטבות, הנחות ומבצעים למחזיקי כרטיס האשראי,לכן הרבה לקוחות אוהבים אותו כל כך.

יתרונות כרטיסי אשראי ויזה

אם אתם מתלבטים להוציא כרטיס אשראי ולא יודעים אם כדאי לכם כרטיס ויזה או ישראכרט, כדאי תשימו לב ליתרונות הרבים של כרטיסי ויזה שהופכים אותם לכרטיס הפופולארי והשווה ביותר. יתרונות כרטיסי ויזה כוללים:

מסגרת אשראי נוספת- כרטיס האשראי מעניק לכם מסגרת אישית בנוספת למסגרת שקיימת בבנק. המסגרת אינה קשורה למסגרת שיש לכם מהבנק, והיא נותן מאין תחושת רווחה והקלה שיש לכם עוד מסגרת בנוסף לבנק.

כרטיס מוכר בכל העולם- כרטיס הויזה הוא כרטיס מוכר וידוע גם בארץ וגם בעולם וניתן להשתמש בו בכל מקום בו תהיו בין אם זה בארץ או בחו"ל.

הלוואה מיידית- עם כרטיס האשראי תוכלו להיות זכאים להלוואה מיידית ללא צורך בערבים, דבר המקל עד מאוד במיוחד אם אתם נמצאים במצב כספי לא טוב והבנק לא מאשר לכם הלוואה. את ההלוואה ניתן לפרוס לתשלומים רבים ולקבל אותה תוך שעות עד ימים ספורים מבלי להציג חסכונות או פיקדונות ולהציג ערבים.

הטבות ומבצעים- כרטיס האשראי מציע לכם מגוון הנחות, הטבות ומבצעים רק לבעלי הכרטיס במחירים סופר משתלמים כולל החזרים על עסקאות שביצעתם בכרטיס האשראי.

הכרטיס מכובד בכל העולם- כרטיס האשראי הינו בינלאומי ומכובד בכל העולם כולל בארץ. מדובר על אחד מכרטיסי האשראי הנפוצים ביותר לשימוש בשגרת החיי היום יום גם בארץ וגם בעולם.

יתרונות אלה הופכים את כרטיס האשראי לאחד מהכרטיסים הטובים והפופולאריים ביותר בארצנו שניתן לרכוש דרכו מוצרים ושירותים שונים לא רק בארץ אלא גם בחו"ל, וזאת ללא חשש מאי כיבודו. מעבר לכך, ניתן ליהנות ממגוון הטבות, הנחות ומבצעים שווים שחוסכים לא מעט כסף.

 

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח