משפטי/פלילי

בן 21 מראש העין מואשם ברצח סבו והתעללות בחתולים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט המחוזי מרכז נגד רפאל יונה, בן 21 מראש העין, בגין רצח בכוונה של סבו, מרדכי בן נון ז"ל וריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עדי ערד, ב- 16 באוקטובר החליט הנאשם להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה. לצורך כך, ניסה להטביע את החתולה בצידנית. סבו של הנאשם, מוטי בן נון ז"ל, שהבחין במעשיו, מנע ממנו לעשות כן. הנאשם, בתגובה, החל לשבור חפצים שונים בבית ולא שעה לבקשתם של המנוח וסבתו, לחדול. המנוח ואשתו יצאו מהבית על מנת להתקשר למשטרה ומשראה זאת הנאשם, גמלה בליבו ההחלטה להמית את סבו באמצעות סכין. הנאשם נטל סכין ממטבח ביתו, רץ לעברו של המנוח, דקר אותו במצחו בחוזקה וגרם למותו.

בנוסף, בחמש הזדמנויות נוספות, במהלך השנה האחרונה, התעלל והתאכזר הנאשם בחתולים ברחוב באופן שבהזדמנות אחת ניסה לשסף את גרונה של חתולה, בהזדמנות נוספת דקר חתולה באמצעות סכין בגבה ובשלוש הזדמנויות נוספות התעלל בהן באמצעו אבנים ומגרפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר כתבה עו"ד ערד כי "..נגד המשיב קמה עילת מעצר…. שכן המשיב ביצע עבירת רצח, תוך שימוש בסכין וזאת כלפי סבא שלו. מסוכנותו הגבוהה של המשיב מקבלת משנה תוקף לאור העובדה שהמשיב בחקירותיו מודה בביצוע העבירות תוך שהוא מתאר את ההנאה שהוא הפיק מביצוען ומצפייה בתיעוד שלהן".

זירת האירוע בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button