חדשות הארץ

רוח טובה: העמותה תעניק מחשבים ניידים למשפחות מקריית מלאכי

עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, הודיעה היום (שלישי) כי תעניק למשפחות מקריית מלאכי מחשבים ניידים ללימודים. המחשבים יחולקו על פי רשימות של בתי הספר המכירות את המשפחות טוב מכולם. ראש העיר הודה למנהל העמותה רפי אלול.
 
העמותה, אשר החליטה לסייע בפתרון המחסור העצום במחשבים, רכשה 25 אלף טאבלטים, הכוללים חבילת גלישה סלולרית ומקלדת מובנית על מנת שהתלמידים לא יהיו תלויים בחיבור ל-WIFI. הטאבלטים יועברו לתלמידים שזקוקים להם ובתיאום מלא מול משרד החינוך, במטרה לענות על הצורך הדחוף של תלמידים שאין ביכולתם להשתתף בלמידה מרחוק. החלוקה תיעשה באמצעות כ-100 רשויות מקומיות בחברה היהודית והערבית, על בסיס מדדי טיפוח.

תלמידי קריית מלאכי קיבלו השבוע 58 טאבלטים ובשבוע הבא יחולקו 98 טאבלטים נוספים, דרך בתי הספר. יו"ר עמותת רוח טובה רפי אלול הגיע לפגישה עם ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר. בפגישה נכחו גם סגן ראש העיר יוסי סולימני ומנכ"ל העירייה. ראש העיר הציג בפני אלול את הפרויקטים הרבים והדרך שעוברת קריית מלאכי בשנים האחרונות ויו"ר העמותה הביע את התפעלותו. בפגישה גם עלו צרכי משפחות רבות המתמודדות עם לימודים מהבית ויו"ר עמותת רוח טובה התחייב לתרומת מחשבים ניידים, תרומה אשר נאמדת במאות אלפי שקלים.

יוזמה זו, היא המשך ישיר ליוזמה "ניידים בקהילה" המאפשרת לאזרחים לתרום מחשבים ניידים משומשים ותקינים, ובאמצעות מתנדבים, שמסייעים בבדיקתם ובשינועם, יכולים מאות ילדים וקשישים ליהנות ממחשבים בתקופה מאתגרת זו. עד כה חולקו במסגרת פרויקט המשותף עם YNET כבר למעלה מ-1100 מחשבים. העמותה קוראת לאזרחים לתרום מחשבים משומשים. הצטרפות ליוזמה בקישור הבא: https://www.ruachtova.org.il/projects/100771
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר אמר על היוזמה: "תקופת הקורונה יוצרת דרישה רבה למחשבים וטאבלטים, בעקבות המעבר ללימוד מקוון. נושא זה נמצא אצלנו במיקוד ואנו פועלים במספר מישורים כדי לצמצם את הפערים בקהילה, בעיקר כי נראה שהקורונה תלווה אותנו עוד פרק זמן ארוך. ברצוני להודות מקרב לב לעמותת 'רוח טובה' ולמר רפי אלול על התמיכה במשפחות מוחלשות והענקת הטאבלטים עבור הילדים".
 
סגן ראש העיר יוסי סולימני אשר יזם את הפגישה אמר: "את רפי אלול אני מכיר עשרות שנים ואני שמח על הגעתו לקריית מלאכי. עמותת רוח טובה מפעילה מדי שנה את יום המעשים הטובים בקריית מלאכי וכעת יצרנו ערוץ נוסף של תמיכה בילדי קריית מלאכי בתקופת הקורונה. אני מודה לרפי ולרוח טובה על תרומתם לקריית מלאכי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהעמותה נמסר כי "ניתן למצוא התנדבות בהתאמה אישית, גם בצל הקורונה, לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין, היכנסו לאתר רוח טובה."
 

צילום: עיריית קריית מלאכי
צילום: עיריית קריית מלאכי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח