משפטי/פלילי

תושב ת"א מואשם בעשרות תקיפות של נשים תוך התחזות לבנו של עבריין מוכר

התביעה המשטרתית הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב תל אביב בחשד לעשרות תקיפות אלימות ואיומים כלפי נשים עמן ניהל קשר, תוך התחזות לבנו של עבריין מוכר.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת תלונות בחשד לתקיפות אלימות ואיומים מצד תושב תל אביב כלפי שתי נשים מצפון הארץ, עמן ניהל קשר במהלך החודשים האחרונים.

בתוך כך, שוטרי מרחב איילון עצרו בהתאם לחומרת העבירות וממצאי החקירה את הנאשם, תושב תל אביב בן 31, תוך הארכת מעצרו באופן רצוף בבית המשפט, כאשר על פי החשד מדובר בתקיפות חמורות במסגרתן גרם חבלות של ממש לקורבנותיו, כשאחת מהן אף פונתה אל בית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, חוקרי מחלק המשפחה במרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, ברגישות המתבקשת, ממנה עלה כי הנאשם תקף על פי החשד את שתי הנשים לאורך תקופה במועדים ובמקומות שונים, לרבות שימוש באגרופים, סטירות וחניקות (לעתים באמצעות כבלים של מוצרי חשמל), לצד קללות, השפלות ואיומים, תוך שהוא מהלך אימים ומציג עצמו כבן של עבריין מוכר.

בהתאם לממצאי החקירה, הגישה השבוע חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז תל אביב כתב אישום בבית משפט השלום בתל אביב, בגין עשרות אירועי אלימות, ובית המשפט האריך את מעצרו עד החלטה אחרת.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ותפעל בכל האמצעים לשם הגנה על האזרח הנורמטיבי ומיצוי מלוא חומרת הדין עם מבצעי העבירה."

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button