בריאות

ממשיכים במתן החיסון הישראלי לקורונה: 4 נשים חוסנו בהדסה

במרכז הרפואי הדסה ממשיכים במתן החיסון הישראלי לקורונה. הבוקר (ראשון) חוסנו בהדסה עין כרם 4 נשים אשר נבחרו להשתתף בשלב הניסוי הקליני (בבני אדם) במסגרת פיתוח החיסון של המכון הביולוגי לקורונה.

כל הארבע, בשנות ה-20 וה-30 לחייהן, נבדקו רפואית ונמצאו מתאימות להשתתף ולקבל את החיסון. הן הגיעו אל המרכז למחקרים קלינים בבני אדם בהדסה, שם הוזרק בזרוען החיסון על ידי האחות חנה דרורי – ראש צוות המרכז ובליווי פרופ׳ יוסי קרקו- מנהל המרכז.

"אנו מלאי תודה לכולכן״, אמר למשתתפות פרופ׳ קרקו לאחר שהעמיק בהסבריו באשר להרכב החיסון. ״אלמלא ההיענות שלכן לא ניתן היה לקדם את המחקר ולהגיע לשלבים הבאים, בחיסון אוכלוסייה מבוגרת יותר. ייתכן ובזכותכן נוכל להגיע אל הרגע הנכסף של חזרה לשגרה בישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתמונה, שרון בן חמו בת ה-25, סטודנטית בשנה הרביעית בפקולטה לרפואת שיניים של הדסה והאוני׳ העברית, אשר בחרה להשתתף ולקבל הבוקר את החיסון.

"שמעתי על האפשרות להשתתף בניסוי הקליני דרך סטודנטים נוספים והחלטתי להצטרף. אין בי חשש לקבל את הזריקה כי קראתי וחקרתי על ההרכב של החיסון", אמרה. "אני שמחה להיות חלק מתהליך חשוב שאמור להביא לסיום הקורונה".

צילום: דוברות הדסה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח