משפטי/פלילי

תושב חולון מואשם בעבירות מין ב- 29 קטינים באמצעות האינסטגרם

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד שלמה מערבי, תושב חולון בן 37, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה במרמה, ניסיון למעשה מגונה במרמה והפרת צו פיקוח. הנאשם ביצע את העבירות ב- 29 נפגעי עבירה- קטינים ובחורים צעירים. הקטינים היו בגילאים 14-18.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורן חיים, הנאשם הינו מפוקח מין, אשר נאסרו עליו התחברות עם קטינים ממין זכר והורדה וגלישה ברשתות החברתיות. במהלך אוגוסט 2019 הוריד הנאשם אינסטגרם למכשיר הטלפון הנייד של אמו ונרשם לרשת החברתית בשם הבדוי "מאיר לוי".

מאז במשך מספר חודשים, פנה הנאשם באינסטגרם לקטינים וגברים צעירים ברשת, הציג עצמו במרמה כמפיק מוזיקלי שמחפש ניצבים לקליפ עבור זמר צעיר ואף הבטיח להם תשלום בעבור השתתפותם בקליפ. הנאשם טען שהוא זקוק לצילומים של הקטינים בתחתוני בוקסר על מנת לבחון את התאמתם לתפקיד. תלונות של מספר קטינים ליחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל, העוסקת בהגנה על קטינים במרחב המקוון, הובילה לחשיפת פעילותו של הנאשם ולמעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשה המעצר עד תום ההליכים כתב עוה"ד חיים כי "..חומרת העבירות המיוחסות למשיב, טיבן ונסיבות ביצוען מלמדים על מסוכנותו המינית המופלגת. המעשים המתוארים בכתב האישום, מציירים תמונה מדאיגה של משיב המשחר לטרף, באשר הוא אורב לבחורים צעירים וקטינים ברשתות החברתיות, מנצל את תמימותם, תוך שימוש בעורמה ובמניפולציות אינסוף, הכל על מנת לספק את תאוותו המינית הקלוקלת…"

אילוסטרציה. צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח