פוליטי / מדיני

השר גנץ: מברך את הנשיא הנבחר ביידן וסגניתו האריס לרגל בחירתם

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ בירך היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה את ג'ו ביידן, לרגל היבחרו לנשיאות ארה"ב: "אני מברך את הנשיא ביידן וסגניתו קמלה האריס על בחירתם, ובטוח שמסורת היחסים המיוחדים בין שתי המדינות תימשך ותתחזק תחת הנהגתם. היחסים בין ישראל לארה"ב הם יחסים עמוקים, שנשענים על ערכים ואינטרסים משותפים לאורך עשורים רבים."

שר הביטחון הודה לנשיא טראמפ: "אני מבקש להודות לנשיא טראמפ על פעולותיו החיוביות במזרח התיכון מול איראן וקידום הסכמי אברהם, שיישארו פה עוד הרבה זמן קדימה. השבוע נביא לכנסת את הסכם השלום עם בחריין. אנחנו צריכים לפתח את הסכמי השלום ולהרחיב את היחסים עם בחריין ואיחוד האמירויות, ולצורך כך יש להטיל על משרד החוץ לפתח ולקדם את עבודת המשרדים השונים ביחד עם המל"ל".

השר גנץ הוסיף: "אני מברך גם את השר איציק שמולי על קידום ההצעה למאבק באלימות במשפחה. ראינו קריאות של נשים מוכות לתקציבים, לתוכניות, לבתים חמים. וכעת, כשהמציאות רק מחמירה – אנחנו חייבים לטפל בנושא. זהו עוד שבוע שילך לאיבוד בהיעדר תקציב לשנת 2021. למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל כדאי להתחיל להזיז את הדברים קדימה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: חורחה נובמינסקי / לע"מ
Back to top button