חדשות חוץ

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין יפרוש מתפקידו בשל מצבו הרפואי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בן ה-68 מתכנן לפרוש מתפקידו עם תחילת השנה הבאה, בחודש ינואר, בשל חששות בריאותיים שהתגלו ונמצא כי הוא יתכן שחלה פרקינסון.

המדען הפוליטי במוסקבה, ולרי סולוביי, אמר ל"סאן" כי חברתו של הנשיא הרוסי בן ה -37, אלינה קבאבה, ושתי בנותיו דוחקות בו לעזוב את תפקידו. "למשפחתו יש השפעה רבה עליו והוא מתכנן לפרסם על כוונתו לפרוש בינואר" אמר לאתר החדשות.

סולוביי אף סבר כי ייתכן שהנשיא עלול לסבול מפרקינסון זאת לאחר שנראה לאחרונה בהופעות פומביות עם תסמינים של המחלה. גורמים במוסקבה ציינו כי הוא החל לפתח תסמינים של פרקינסון העשויים להשפיע על המוח ולגרום לרעידות. אותם גורמים הוסיפו כי הוא התחיל להראות חולשה בידיו, מתקשה להחזיק בידו עטים ונראה שהוא סובל גם מכאבים ברגליו. משקיפים שצפו בהופעותיו האחרונות של פוטין הראו כי רגליו של הנשיא בתנועה מתמדת וכי הוא מתקשה לעצור את הרעידות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההשערות על פרישתו האפשרית של הנשיא המכהן בתפקידו יותר מ-20 שנה מגיעות על רקע כוונת המחוקקים הרוסיים לשקול הצעת חוק שתעניק לנשיאים לשעבר חסינות לכל החיים מפני העמדה לדין פלילי.

צילום: הקרמלין – kremlin.ru

תגובה אחת

  1. יזכור כל המחזיק במשרה ציבורית גבוה ככל שתהיה שכולנו בני אנוש. כח, כסף וכבוד הם דברים חולפים. זכרונות יקרים, חברי אמת, והערכה הם דברים נצחיים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח