משפטי/פלילי

חשד: מטפלת של זוג ניצולי שואה גנבה כ- 100,000 ש"ח מחשבונם

עובדת זרה בשנות ה- 40 לחייה נעצרה הלילה (חמישי) בחשד שבמהלך עבודתה כמטפלת של זוג ניצולי שואה בשנות ה- 80-90 לחייהם, גנבה את כרטיס האשראי שלהם ובאמצעותו משכה כ 100,000 מחשבונם.

ראשיתה של החקירה הסמויה, בעקבות תלונה של זוג ניצולי שואה תושבי שכונת רחביה בירושלים, וזאת לאחר פניה של הבנק בעקבות משיכות חריגות של מזומן באמצעות כרטיס האשראי של בני הזוג.

לאחר מגוון פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי המשטרה ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק , עלה החשד כנגד החשודה שעבדה אצל הקשישים כמטפלת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם התקדמות החקירה הסמויה שכללה פעילות מגוונות, חשפו החוקרים את דרך פעולתה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ 100,000 ש"ח שגנבה.

הלילה לאחר איסוף הראיות ואיתור בכתובת בה נמצאת החשודה ומעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי מג״ב לדירה בבני ברק שם הסתתרה החשודה מתחת למיטה. במהלך החיפוש בדירה נתפסו עשרות אלפי שקלים ומטבע זר.

החשודה עובדת זרה בשנות ה- 40 נעצרה והועברה לחקירה. במהלך היום תובא בפני בית המשפט השלום בירושלים לדיון במעצרה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים למיצוי הדין עם אותם חשודים, הפועלים במרמה כלפי בני הגיל השלישי שמנצלים את מצוקתם, גילם, הנגישות לרכושם ולעיתים אף אינם מסוגלים לדעת או לספר את שעובר עליהם."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח