משפטי/פלילי

תושב חורה מואשם במעשים מגונים בנשים בחוף הים בבת ים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד שאקר אבו אלקיעאן, תושב חורה בן 23, בגין 3 עבירות של מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, הטרדה מינית, תקיפת שוטר והעלבת עובד ציבור. הנאשם ביצע את העבירות המין ב- 3 מתלוננות ששהו בחוף הים של בת ים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לינה מטר, ביום חמישי האחרון הגיע הנאשם לחוף הים בבת ים, לאחר ששתה כמות בלתי ידועה של אלכוהול. במסגרת שהותו בחוף הים, ביצע הנאשם סדרה של מעשים מגונים בנשים עוברות אורח, לרבות ב- 3 המתלוננות, בכך שנגע בגופן ללא הסכמתן. מדובר בנאשם שעבר מנפגעת עבירה לנפגעת עבירה הן על החוף והן בתוך המים, ביצע בהן מעשים מגונים ולא חדל ממעשיו עד למעצרו על ידי המשטרה.

לאחר שנעצר והובהל על ידי השוטרים אל תחנת המשטרה בבת ים, ירק הנאשם על שוטר והעליבו בכך שחשף את איבר מינו ואמר לו משפט בעל אופי מיני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשה המעצר עד תום ההליכים כתבה עוה"ד מטר כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר…. שכן המשיב הוכיח במעשיו, שחזרו על עצמם שלוש פעמים, כלפי שלוש מתלוננות שונות, בתוך פרק זמן של דקות ספורות בלבד, את מסוכנותו בכך שפגע במספר מתלוננות, ללא רסן וללא מעצורים."

עורכת הדין מטר המשיכה: "יתירה מכך, האופן בו ביצע המשיב את המעשים, מצביע על מסוכנותו שכן מדובר במי שהשליט אימה על ציבור הנשים בכללותו אשר שהו אותה עת בחוף הים. לא זו אף זו, ניתן ללמוד על מסוכנותו של המשיב, מכך שלא חדל מפגיעותיו בנשים אקראיות ששהו בחוף הים, עד לרגע בו נעצר על ידי המשטרה. המשיב נעצר על ידי אחד השוטרים כשהוא מנסה לשכב על אישה נוספת ששכבה אותה עת על החוף…. ".

אילוסטרציה
Back to top button