חדשות הארץ

אדם בלומנברג ימונה לתפקיד סמנכ"ל כלכלה בהסתדרות

מינוי חדש בהסתדרות: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הודיע על מינויו של אדם בלומנברג לתפקיד סמנכ"ל כלכלה בהסתדרות. בלומנברג יחליף את שי בירן, שכיהן בתפקיד בשנים האחרונות ומונה למנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה.

במסגרת התפקיד בלומנברג ישמש כיועץ הכלכלי ליו"ר ההסתדרות בסוגיות רוחב לאומיות, ויעמוד בראש אגף כלכלה, המספק ייעוץ וליווי כלכלי לוועדי עובדים, לאיגודים המקצועיים ולמרחבי ההסתדרות, בתהליכי משא ומתן, מאבקי עובדים ומגוון פעילויות איגוד מקצועי.

בלומנברג, 34, נשוי ואב ל-2, הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וניהול מהטכניון, ובעל תואר שני במדעי הניהול עם התמחות במימון ובחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לבלומנברג ניסיון רב בתחום יחסי העבודה הקיבוציים ובתפקידו האחרון שימש סמנכ"ל בחברת "יוסי קוצ'יק – יזמות, ניהול וייעוץ בע"מ", בה העניק ייעוץ למעסיקים ולאיגודי עובדים. בין היתר, ליווה בלומנברג את הרפורמה בחברת החשמל מטעם נציגות העובדים, את מאבק איגוד העובדים הסוציאליים, את מאבק ארגוני הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות, את תכנית ההבראה של חברת אל על (מצד ההנהלה) ועוד.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אני מאחל לאדם בלומנברג הצלחה בתפקיד, אין לי ספק כי הניסיון הרב והידע המקצועי שהוא מביא עמו להסתדרות ישמשו אותנו ויסייעו לנו לעמוד באתגרים המשמעותיים שעומדים בפנינו, במיוחד בתקופה זו. אני מודה לשי בירן על שנותיו בהסתדרות, בהן נחשפנו לאדם מסור ומקצועי שהיה שותף למהלכים חברתיים והשכיל לבנות אגף כלכלה מקצועי המעורב בגיבוש הסכמים, תומך ומלווה ועדי עובדים, איגודים ומרחבי ההסתדרות. אני בטוח כי גם בתפקידו החדש שי יעשה חיל ויתרום מעצמו למען העובדים וזכויותיהם".

אדם בלומנברג מסר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על האמון שנתן בי. ההסתדרות נדרשת כיום לתת מענה לאתגרים כלכליים רבים בעולם יחסי העבודה, ובכוונתי להבטיח שנציגי העובדים בשטח ימשיכו לקבל ליווי מקצועי ואיכותי".

שי בירן אמר: "אני מסכם בסיפוק כמעט שמונה שנים בהסתדרות, בהן פעלתי מתוך אמונה בחשיבות העבודה המאורגנת ככלי לקידום צדק חברתי וצמיחה מכלילה. אני מודה מקרב לב ליו"ר ההסתדרות על האמון הרב שנתן בי, ועל העבודה המשותפת רבת השנים, ומאחל הצלחה רבה לאדם בלומנברג בתפקיד החדש".

Back to top button