חדשות חוץ

שר החוץ של איטליה בביקור רשמי ראשון מאז פתיחת הסגר

שר החוץ של איטליה מר לואיג'י די מאיו, הגיע הבוקר (שישי) לביקור רשמי ראשון מאז פתיחת הסגר בכותל המערבי. את פניו קיבלו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מר מרדכי (סולי) אליאב שהתפללו עימו לשלום העולם לנוכח נגיף הקורונה שפקד אותנו ואת תושבי מדינתו שנחשפים בימים אלה לגל נוסף.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א איחל לשר ולמדינתו: "שיצליחו לצאת במהרה מהמצב שפקד את מדינתם בימים אלו עם פרוץ הגל השני. זו תקופה לא קלה לכם ולכל העולם, אך בכוח התפילה והאמונה נוכל לנצח."

עוד הוסיף הרב כי: "מנהיגים אירופאים רבים לא הגיעו בעבר לתפילה בכותל המערבי ובשנתיים האחרונות חל שינוי והגיעו מנהיגים רבים מאירופה ואני מברך על כך. זוהי תרומה לשלום בין העמים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ של איטליה מר לואיג'י די מאיו אמר כי "רבים באיטליה ובכלל שינו את יחסם כלפי ישראל אחרי שהגיעו לביקור בארץ או לאחר ביקור של המנהיגים שלהם בארץ." עוד הוסיף שכפי שאמר לידידו שר החוץ של ישראל מר גבי אשכנזי: "כאשר יגיע חיסון לאירופה אנו נדאג גם לידידינו פה בישראל. אנחנו ידידים טובים של ישראל ונמשיך לתמוך ולסייע."

מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב הציג בפניו את המורשת וההיסטוריה היהודית במקום הזה וסיפר על הכיסופים לירושלים לאורך הדורות. בסיום הביקור, די מאיו טמן פתק בין נדבכי הכותל המערבי.

צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח