משפטי/פלילי

כתב אישום באשמת רצח אחמד ריאן הוגש נגד תושב כאבול

חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז צפון סיימו את חקירת הרצח של המנוח אחמד ריאן בן 64 תושב כאבול והיום (שישי) פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגד תושב הכפר, בן ה-24, כתב אישום באשמת רצח. הרקע לרצח הוא סכסוך מתמשך הקיים בכפר כאבול בין שתי משפחות ושהתפרץ שוב לאחר חודשים של שקט.

האירוע התרחש ב-23 באוגוסט, לאחר שהתקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שנפצע באורח בינוני ושני ילדים בני 3 ו-8 שנפצעו באורח קל מירי שבוצע לעבר בית בכפר.

כוחות משטרה רבים הוזנקו למקום ובעוד הם עסוקים בחקירת הארוע התקבל דיווח על ארוע ירי נוסף בכפר שבו נפצע גבר בשנות ה-60 באורח קשה ופונה לבית חולים נהריה. חוקרי משטרה נוספים הוזנקו למקום על מנת לתגבר את הטיפול בשתי הזירות וכוחות המשטרה נפרסו בכפר על מנת למנוע הסלמה נוספת של הסכסוך. סמוך לשעה 20:00 התקבלה הודעה כי הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע באורח קשה והחקירה כולה הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעבודת חקירה מורכבת עלה כי הנאשם, בתגובה על הירי לעבר הסב ושתי נכדותיו, הגיע לבית העסק של המשפחה היריבה, מגרש למכירת רכבים וביצע ירי לעבר קבוצת אנשים. ממנו נפצע הקורבן. הנאשם נמלט מהמקום ברכב מסוג טויטה כאשר ברכב קרובי משפחה נוספים שלו ותוך כדי הבריחה המשיך וביצע ירי לעבר 2 בתי עסק נוספים, גם הם בבעלות המשפחה היריבה.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את הרכב איתו נמלטו הנאשם וקרובי משפחתו, חונה בכפר הרחק ממקום המגורים של בעל הרכב. ובהמשך, לאחר מספר ימים בעל הרכב הסגיר את עצמו בעוד הנאשם שותפיו למעשה, ברחו לשטחים לאזור חברון. הם אותרו לאחר כשבועיים ובפעילות מיוחדת בשטחי הרשות הפלסטינית, נעצר הגבר אצלו התארחו הנאשם ושותפיו. בעקבות המעצר החשודים ניסו לברוח חזרה לארץ ונעצרו בשעה שנהגו ברכב בכביש 6.

במהלך החקירה אספו חוקרי המשטרה ראיות רבות להוכחת אשמתו של הנאשם ברצח בכוונת תחילה, הראיות כללו עדיות מעדים לארוע, ראיות פורנזיות מגובות בעדות מומחים ותצלומים ממצלמות אבטחה, כל הראיות הועברו לפרקליטות מחוז חיפה שגיבשה והגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום חמור כנגד הנאשם מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים, באמצעות הפרקליט מוחמד מולא.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. 90% מתרבות הרצח ואלימות במגר הערבי נעה מעובדות פעילות שיטתית של ח"כ הערבים בתמיכה והכוונה של הטרור ואלימות שמצהירים עליה בפרסיה גם בכנסת ישראל לרבות השבחה על מחבלים (?שהידים?.. זאת ועוד רצח נשים ובנות בתם שיגרת תרבות.. הדרך למגר זאת בסילוק מישראל לירדן \עזה כל מי שקרוב למשפחות הרוצחים בפרט וידו בדרך עקיפה לתמוך באלימות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח