חדשות הארץ

שירה איסקוב שוחררה מבי"ח סורוקה, "אני עם הפנים קדימה"

לאחר מספר שבועות של טיפולים אינטנסיביים, שירה איסקוב בת ה-31 ששרדה את ניסיון הרצח בידי בעלה, אביעד משה, במצפה רמון בערב ראש השנה, שוחררה היום (חמישי) מהמרכז הרפואי סורוקה.

היא הגיעה אל בית החולים במצב אנוש כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית ומפציעות דקירה בחלקי גופה השונים.

לאחר ייצוב מצבה בחדר הטראומה היא הובהלה לחדר ניתוח שם נותחה במשך שעות ארוכות. בתום הניתוח הממושך היא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ כללי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך האשפוז עברה סידרת ניתוחים וטופלה על ידי צוות רב מקצועי הכולל: כירורגים כלליים, כירורגים לב וחזה, פה ולסת, פלסטיקאים, עיניים ומרדימים.

לאחר ההתאוששות ביחידה לטיפול נמרץ כללי היא הועברה לטיפול במחלקה כירורגית ובהמשך החלה בהליך שיקום במחלקת השיקום בבית החולים, במהלכו טופלה על ידי אנשי הצוות המולטידיסיפלינארי במחלקה: רופאים מומחים בשיקום, אחיות, צוות ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, שירות סוציאלי, קלינאית תקשורת ופסיכולוגית.

צילום: באדיבות המשפחה

היום כאמור, שוחררה שירה מבית החולים לאחר כחודש וחצי של אשפוז, להמשך שיקום קרוב לבית הוריה, מתוך רצון וצורך להיות קרובה לבנה ובהמלצת אנשי מקצוע.

במפגש מרגש מאד שהתקיים במחלקה, נפרדו ממנה הרופאים והצוותים שטיפלו בה לאורך כל אשפוזה, חיזקו אותה ואיחלו לה בהצלחה בהמשך דרכה.

ד"ר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום בסורוקה אמר: "אני שמח שהגענו ליום הזה. שירה עברה אצלנו תהליך ריפוי משמעותי, הן פיזי והן רגשי. שיתוף הפעולה המלא שלה עם הצוות שלנו, הביא לשיפור ניכר במצבה. יחד עם זאת, צפויה לה עוד דרך ארוכה ומאתגרת בהסתגלות למצב החדש עד לריפוי מלא. מהכרותי אותה, היא לוחמת אמיתית ונחושה מאד, ואין לי ספק שהיא תצלח את הליך השיקום שעוד צפוי לה. היא נכנסה לכולנו עמוק ללב ומה שבטוח הוא שאנחנו תמיד נהייה כאן עבורה לכל צורך".

שירה ובני משפחתה נפרדו בדמעות מהצוות במחלקה.

שירה אמרה עם שחרורה מבית החולים: " היום אני משתחררת, יוצאת לחיים חדשים. יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד.אני רוצה להודות לכל הצוות הרפואי של בית חולים סורוקה שטיפלו בי במקצועיות, מסירות ואנושיות."

נגד אביעד משה הוגש כתב אישום בגין ניסיון לרצח.

שירה איסקוב. צילום: באדיבות המשפחה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח