משפטי/פלילי

אישום: האח הגדול רצח, הקטן היכה את אח הנרצח

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני אחים תושבי באר שבע, המייחס לאח הבגיר בן 23, ביצוע עבירות של רצח ונסיון רצח ואילו לאח הקטין בן ה-17 – שתי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה.

על פי עובדות כתב האישום, על רקע חוב כספי בין חברו של הנאשם הבגיר ללירון פחימה ז"ל, תקפו הנאשמים באלימות חמורה ובאכזריות את המנוח ואת אחיו. ב- 6 באוקטובר בשעות הערב, נפגשו הנאשמים וחבריהם וחבריהם ובני משפחותיהם של האחים פחימה ליד ביתם של הנאשמים, כשהנאשם הבגיר הגיע מצויד בסכין מטבח גדולה והקטין נשא אלה ארוכה ממתכת. לאחר ויכוח שהתגלע, עזבו המנוח וחבריו את המקום ולאחר שחזרו, הנאשם הקטין התקרב למנוח ולאחיו, כשהוא אוחז באלה, אמר להם דבר מה ובתגובה נקטו האחים פחימה באלימות כלפי הנאשם הקטין. הנאשם הבגיר הבחין במתרחש, שלף את הסכין, רץ לעברם ודקר את אחיו של המנוח בעוצמה באמצעות הסכין, מספר דקירות בחזהו ובבטנו.

כעולה מכתב האישום, לאחר קטטה שהתפתחה, דקר הנאשם הבגיר את המנוח בעוצמה בבטנו, והנאשם הקטין הכה באמצעות האלה את האחים פחימה, כשהם שוכבים על הרצפה פצועים ומדממים. מותו של המנוח נקבע בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התיק נחקר על ידי ימ"ר נגב.

על פי כתב האישום, הנאשם 1 גרם במעשיו בכוונה למותו של המנוח, וניסה לגרום למותו שלא כדין של אחיו. הנאשם 2 במעשיו, ניסה שלא כדין לפגוע באחיו של המנוח באמצעות האלה שהיא נשק פוגעני, בכוונה להטיל בו נכות או מום, או לגרום לו לחבלה חמורה, וכן פצע את המנוח באמצעות האלה, בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו לחבלה חמורה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח