צרכנות

איך בוחרים מזרן ספורט בהתאם לפעילות הספורטיבית?

כשמדברים על מזרן ספורט לרוב חושבים באופן מידי כמעט על מזרוני יוגה דקים שניתן לגלגל ולהניח בצד, לקחת איתנו לאימונים ואפילו לאכסן בבית. ובכן, תופתעו אולי לשמוע שישנם סוגים רבים של מזרני ספורט, לכל אחד מהם מטרה שונה וכל אחד מהם מתאים לפעילות גופנית אחרת. אם החלטתם שהגיע זמנכם להתחיל להתאמן או שסיימתם את הלימודים בוינגייט והגיע הזמן להגשים את החלום ולפתוח את החוג שתמיד רציתם, זה הזמן לבחור את המזרונים המתאימים ביותר לכל פעילות.

מזרן ספורט – סוגים שונים למטרות שונות

אז איך בוחרים מזרן ספורט מתאים ואיכותי? מתחילים כמובן בלהכיר את סוגי המזרנים הקיימים ואת המטרות לשמן הם הכי מתאימים:

  • מזרון יוגה – אולי המזרון המוכר ביותר הוא מזרון היוגה, עליו ניתן לבצע מתיחות שונות, אימוני פילאטיס ויוגה ושאר תרגילים איטיים ורגועים יותר. המזרן משמש להפרדה מהרצפה והופך את התנועתיות לנעימה ונוחה יותר (בעיקר כשצריך לשכב על הגב, הצד או על הבטן כדי לבצע אותה). כדאי לדעת שגם עולם מזרוני היוגה מתחלק למזרונים דקים יותר, עבים יותר, מזרונים מחוספסים יותר ופחות, אך הדבר החשוב ביותר הוא עד כמה המזרון דביק. כשמבצעים תרגילים, על המזרן להישאר דביק לרצפה – אם יתחיל לנוע יחד אתכם, אתם עלולים חלילה ליפול. מפאת שכך, מומלץ להשקיע במזרן איכותי ובעל רמת דביקות גבוהה.
  • מזרן נחיתה – כשהמתעמלים באולימפיאדה קופצים לגובה, הם נוחתים על מזרן מיוחד המיועד לנחיתה רכה ונעימה ככל האפשר. זהו מזרן הנחיתה שנועד בדיוק למטרה הזו – אם אתם עומדים להתחיל להתאמן בקפיצה לגובה, גלגלונים או באימוני מתח בגובה, כדאי להצטייד במזרן מסוג כזה, ליתר בטחון.
  • מזרן פאזל – זהו מזרן ספורט שמגיע בחלקים אותם ניתן להרכיב ממש כמו פאזל. ייתכן שנתקלתם במזרן המדובר בחדרי ג'ימבורי לילדים, אך כדאי לדעת שמזרנים אלו יהיו מצוינים גם עבור פעילויות ספורטיביות כגון אמנויות לחימה שונות, משטח להנחת המשקולות ועוד.
  • מזרן קפיצה למרחק – הנה אלמנט שבוודאי לא ידעתם שקיים, ושאתם צריכים אותו באמת! במקום לקיים את האימונים בחוץ ולהסתכן בכך שאתם או הילדים תיפצעו, ההמלצה היא להצטייד במזרן הקפיצה למרחק. הוא כולל סימני מרחק כך שתוכלו למדוד בדיוק כמה רחוק הגעתם, ועשוי מחומרים מונעי החלקה כך שהשימוש בטיחותי לחלוטין.

כעת, אתם מוכנים לצאת לדרך

עכשיו כשאתם מכירים לפחות כמה מסוגי המזרנים הפופולאריים ביותר, זה הזמן להתחיל להצטייד! מזרן ספורט הוא כאמור חובה לא משנה באיזו פעילות ספורטיבית מדובר; הוא הופך את האימון לנעים יותר, רך יותר ובטיחותי יותר עבור המתאמנים ומסיבה זו מומלץ להשקיע במזרן איכותי באמת, שיבטיח לכם את היתרונות המרביים. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להיכנס לקצב ולהתחיל להתאמן, עם אחד מהמזרנים האיכותיים והמתאימים לכם ביותר!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח