חדשות הארץ

מתנדבי ידידים חילצו פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב בפ"ת

סמנכ"ל ידידים, לייזי שטרן, חילץ היום (רביעי) פעוט כבן שנה וחצי שככל הנראה ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב הנשיאים בפתח תקווה. שטרן, שבדיוק יצא מביתו לסייע במקרה חירום מרוחק שבוטל, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. אליו הצטרף ברוך שטסמן, כונן סניף פ"ת. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם ובתוך שניות, הם חילצו את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

שטרן סיפר על האירוע: "יצאה קריאת חירום בעיר על ילד שננעל ברכב. הכתובת שדווחה הייתה רחוב יהודה הנשיא, ככל הנראה בגלל אי הבנה. מאחר וכבר מספר כוננים דיווחו יציאה החלטתי שלא לצאת. דקה לאחר מכן התקבלה קריאה על ילד שננעל ברכב ביישוב נופך. זה מרחק של עשר דקות נסיעה וידעתי שההיענות שם באזור נמוכה יותר מטבע הדברים."

"כשהגעתי למטה," הוסיף שטרן, "קיבלתי דיווח שהמקרה בוטל, ובאותו הרגע צלצל אליי שמריה אבא שאול, מנהל סניף פ"ת, שהכתובת הנכונה למקרה החירום בעיר היא רחוב הנשיאים, שזה ממש לידי. יצאתי לשם והגעתי במהירות לרכב הנעול. מתברר שהאמא הניחה את המפתחות על מושב הרכב וכשסגרה את הדלת הרכב ננעל. תוך שניות פתחתי את הרכב וחילצתי את הפעוט בשלום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שטרן סיכם את דבריו ופנה להורים: "אני מבקש מההורים שלא להניח את מפתחות הרכב על המושב, כי אולי הרכב יינעל כשחלילה ילד בתוכו. הורים, קחו לידיים את "כלל המפתח" של ידידים – את מפתחות הרכב משאירים ביד ולא מניחים על המושב."

צילום: ידידים
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח